Gå til innhold

Joint Operations - En nytelse?

Anbefalte innlegg

ØysteinT skrev:

Dette er jo ikke helt unormalt. Prøv å kjøre på et skjær med en båt en gang.

----

Hva om man kjører på en sandstrand? På spill som f.eks Battlefield Vietnam (som er bedre på alle måter) kan man kjøre på stranden. Ca 13 ganger mer realistisk er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du noen gang kjørt båten på skjær eller ei strand for den slags skyld?

Stopper ganske brutalt. Nå har jeg ikke prøvd JO, men jeg synes nå ikke båtene er spesielt realistiske i Battlefield.

Her snakker vi bråstopp 5 meter før stranda. Dette er uansett bare en av tingene jeg ser på som elendig. Battlefield Vietnam har alle tingene JO har + mye mer.

Grafikken er dessuten elendig.

Endret av MeitraN
Lenke til kommentar

Nå kommer min kritikk.. :)

Jeg må si at konseptet med spillet er helt straight, og grafikken syntes jeg er fin

MEN, nå får nova logic gi seg, spillet minner farlig mye om black hawk down, ihvertfall i grafikk motoren og alt sånt, det er jo ikke noe nytt!, overdriver litt, men poenget er ihvertfall at det ikke er noe revolusjonerende spill. Gameplayet, spesielt physics og sliketing er bare klonet rett av.. etter det jeg har hørt ihvertfall

Angående in-game screenshot diskusjonen tenkte jeg at jeg kunne bidra med in-game screenshots!

http://www.nova-inside.com/images/JO/Game_...previews/39.jpg

Lenke til kommentar

Grafikken er dessuten elendig.

"Elendig grafikk"??! :scared:

Hadde du sagt at det ikke er den absolutt beste grafikken du har sett noen sinne kunne jeg gått med på det, men elendig? Finner ikke mange spill med like bra grafikk i butikkene assa... Kanskje Far Cry, men det er ikke stor forskjell. Man må dessuten huske at dette er v.0.15. BETA deluxe!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ifølge både Novalogic og andre er det ikke samme motor, den skal være kraftig forbedret. Og jeg må bare spørre hvilke krav til grafikk enkelte har dersom dette ikke bra. Jeg kan gjerne tilgi Novalogic for detaljer som glass o.l dersom gameplayet er bra, og det fungerer i Multiplayer - det er jo derfor jeg skal kjøpe spillet. Jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar

Slenger meg på der Jonah Hex (som forøvrig var en dritbra tegneserie). Grafikken er bra, men det er gameplayet som teller. Og som om ikke det er nok: Du finner ikke mange andre spill i denne sjangeren hvor det flyter helt fint med 120 spillere...

des,OUT!

Lenke til kommentar

Og etter 2 timer på Novaworld i går kveld med intense fighter i Team Deathmatch må jeg si at jeg ikke er skuffet. Det bør nevnes at jeg er en fanboy av Delta Force-serien, og JO's nye opsjoner når det gjelder føring av kjøretøyer er morsom og etterlengtet. Tidligere klaging over manøvrering av kjøretøy skjønner jeg ingenting av, den er både enkel og presis.

Gårsdagens opplevelse var hektisk, nesten 40 spillere fordelt på 2 team gjorde at det ble nok action....

Når det gjelder grafikk må jeg si at jeg forventer mer når spillet "goes Gold", og da spesielt når det gjelder landskapsdetaljene. Er likevel ikke skuffet; vi snakker jo her om en Beta.

Jeg gleder meg fortsatt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må bare si at denne demoen er noe av det mest bug-infesterte greiene jeg noe gang har spilt. Grafikken er jo foreløpig en kjempevits. Enkelte ganger blir all grafikken bare "fargede stjernefigurer" som dekker hele skjermen slik at man ser null og niks. Dersom jeg snur meg i en annen retning så kan de plutselig forsvinne. Enkelte ganger forsvinner alle bygninger også, for så å komme tilbake igjen neste øyeblikk.

Konseptet er relativt bra men denne versjonen krever MYE utvikling. Den tekniske kvaliteten er rett og slett elendig. Minner mer om en tidlig Alfa versjon. :(

Lenke til kommentar

Har alle gfx innstillinger på minimum og det virker nesten som om det utrolig nok oppstår flere gfxbugs da! :scared:

Andre latterlige bugs(som ikke har med innstillinger å gjøre) er svevende biler og diverse vrak som plutselig ligger 50 meter oppe i lufta(lenge).

Av og til ser jeg soldater som løper rundt med geværet sitt svevende over hodet. Når de kommer nærmere faller dog geværet ned på sin riktige plass.

Forleden dag kjørte jeg også rundt i en bil som var oppned!! Hjul og understell var det eneste som var synlig, mens selve karosseri og seter befant seg under bakkenivå. :thumbdown: Mange helikoptre spawner også ca. 1-2 meter over bakken, slik at de bare henger der helt til noen setter seg inn.

Håper inderlig at de får rettet opp i alt dette rotet. Jeg har hvertfall fått et negativt intrykk av dette spillet. Jo det kan bli bra dersom de klarer å fikse de tekniske feilene, men er nesten litt i tvil om de klarer det :shrug:

Nå har jeg ikke spilt noen andre FPS på en stund så det er en liten teoretisk mulighet for at gfx kortet mitt har gått i dass, men skal teste feks. BFV ved neste anledning for å finne ut dette.

(9800pro)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...