Desdichado Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ser at Gamer.no har noen nye screens av Joint Ops. Hvor mange tror f.eks dette bilde er tatt "In Game"? Bilde 1 En drøm for de mange snipere i så fall... Selv fikk jeg pustevansker når jeg så dette: Bilde 2 Ikke dumt dette heller... Bilde 3 Har prøvd demoen endel og må si at dette er lagt i bestilling. Utrolig morsomt og engasjerende med opptill 120 medspillere online. Dette er jo ikke akkurat et realistisk spill ala Flashpoint 2, men noe må man ha mens man venter... des,OUT! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 For meg ser det ut til at samtlige av de tre bildene du linket til er pre-rendered og ikke in game. Men spillet ser jo greit nok ut d, begynner bare å bli litt lei hele denne war settingen som ser ut til å være i hvert tredje action spill som kommer ut på PC. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg kjønner ikke hva folk sier når du babler om at grafikken suger på JO, det er sån Grafikken ser ut når jeg spiller det Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Etter at jeg først skrev jeg var skuffet, har jeg gitt JO endel mer spilletid og sjanser...og etter oppdateringene til demoen, har jeg nå skiftet mening. JO er meget bra, og jeg gleder meg nå til fullversjonen kommer ut. Ikke alt i grafikken er like bra, men mye er fantastisk bra også, så alt i alt; thumbs up for JO! Helt off-topic (nesten), så har jeg hittil ikke uttalt meg om Söldner demoen, men har jo sett at andre har slaktet den fullstendig. Klart det var noget uheldig det som skjedde i begynnelsen, men nå som ting (mer eller mindre...) virker, må jeg få si at jeg også ser mer og mer frem til Söldner. Det kommer snart en patch for demoen + at de skal få portalen litt mer oppe og gå. Alt i alt; JO og Söldner demoene får av meg! Som du sier Des; dette kan være noe å henge fingrene i frem til OFP 2. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Problemet med terrenget til JO er at gress osv bare blir rendret nær deg og ikke langt vekk. Noe som gjør det såre enkelt å finne snipers som er 3-400 meter vekk på toppen av en bakke/fjell. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Selv fikk jeg pustevansker når jeg så dette:Bilde 2 Jeg tviler på at dette er ingame i alle fall! Hele settingen på bildet gjør at det umulig kan være ingame... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg tror ikke du har prøvd demoen noe serlig, det er en helt vanlig sitvasjorn i demoen det der, har ofte sett sånne ting i demoen.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Selv fikk jeg pustevansker når jeg så dette:Bilde 2 Jeg tviler på at dette er ingame i alle fall! Hele settingen på bildet gjør at det umulig kan være ingame... Kan være ingame sjølv om det ikkje er ein reell situasjon. Bildene er laga for å vise JO, det er like masse ingame om det er arrangert eller ei Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Tror ingen av bildene er ingame. Ser ut som tegende bilder. men hvis det er så SKAL jeg ha det spillet ! Endret 20. april 2004 av insider Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Noen andre som sliter med Fps'en? jeg sliter nå i helvete... hakker som faan. til å med på 1024*768 å med 0 aa i spille å normal på alt hva er galt?? NF7-s v2.0 AMD [email protected] ghz 9800PRo@9800XT 512 DDR Pc2700 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg tror ikke du har prøvd demoen noe serlig, det er en helt vanlig sitvasjorn i demoen det der, har ofte sett sånne ting i demoen.. Derfor har jeg ikke prøvd demoen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234567 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Syndsdisse bilden såg ganske In game ut eg Ser i hvertall flott ut! Endret 20. april 2004 av Mala Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Grafikken suger jo inni spillet, og da hadde jeg alt på det høyeste Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hvordan klarte du det ?? jeg har NF7-s V2.0 512 DDR PC2700 9800PRO@9800XT AMD [email protected] ghz Omeaga 4.5 patch 0.15 ( JO ) jeg kjører: 1024*768 normal på alt 0 AA i spillet å fremdeles HAKKER det ost hvorfor det ?? jeg skal jo egentlig KLARE å kjøre det max... help! Endret 21. april 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Sliter litt med hakking jeg å, vanligvis ligger jeg rundt 45-65 fps, men plutselig kan det være nede i 5-20.... i korte perioder. leste at demoen ikke ville være optimalisert, så jeg regner med at det vil gå jevner i full versionen. Har NF7-v2 radeon 9800pro xp 3000 1024 pc2700 Lenke til kommentar
MeitraN Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det oser novalogic av det, dvs skit. Kunne blitt et bra spill men pga mange "feil" blir det elendig. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Kan du utdype svaret ditt litt mer en det MeitraN? Eller har du kanskje ikke spilt det? des,OUT! Lenke til kommentar
MeitraN Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kan du utdype svaret ditt litt mer en det MeitraN? Eller har du kanskje ikke spilt det? des,OUT! Utdyping skal bli - Når du kjører båt og kommer for nærme land er det akkurat som du treffer en mur av betong. - Styringen av helikopter er nesten en komedie i seg selv da helikopteret letter med lysets hastighet. - Om du skyter i et glassvindu spruter det glassbiter men viduet ser like fint ut. - Jeepen kan du enkelt kjøre under vann og bruke som ubåt, motoren tar overhodet ikke skade av det. - Jeepen tåler med letthet fall fra høye fjell uten å ta skade av det. - Når du skyter virker alt så stivt, her kan du ta pistolen som eksempel. Når du skyter finnes det ingenting som kan kalles for rekyl. - Når du sitter i kjøretøyet kan du ikke bytte posisjon ved hjelp av 1-2-3-4 osv tastene. Der har du noen av tingene jeg synes er teit. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Når du sitter i kjøretøyet kan du ikke bytte posisjon ved hjelp av 1-2-3-4 osv tastene. Det er fordi det er SHIFT+1/2/3/4/osv. Når du kjører båt og kommer for nærme land er det akkurat som du treffer en mur av betong. Dette er jo ikke helt unormalt. Prøv å kjøre på et skjær med en båt en gang. Styringen av helikopter er nesten en komedie i seg selv da helikopteret letter med lysets hastighet. helikopterene letter med relativ normal hastighet. De store tar lengre tid enn det lette lille helikopteret. Endret 22. april 2004 av ØysteinT Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 de hellekopterne "little birds" skal lette så fort, det er en av grunnene til de blir brukt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå