kimaeven Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hei jeg lurer på hvilket program som er lettest og best å lage tøffe logoer i?? Lenke til kommentar
decker Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 notepad ? ruuler på acsii logoer! :wink: dækk. Lenke til kommentar
kimaeven Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Må ha et wyciwyg ikke noe åprgrammering. Et veldig brukervennlig program. Hvordan er photoshop? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Tja, du kan bruke Paint Shop Pro 7.04 fra Jasc Software http://www.jasc.com Det er ikke spesielt beregnet på logoer, men på grafikk i det hele tatt. Det er en del enklere å lære seg enn Photoshop etter min oppfatning. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hei! Det er ikke lett å si hva som er mest digg å bruke når du ikke nevner hvilke logoer du skal lage... Likevel: Til Internettside: Photoshop og Flash Til mobiltelefon: Logomanager Lenke til kommentar
kimaeven Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Det er snakk om logoer til internettsider Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 En ting. Photshop Trenger du hjelp, gå til http://www.webdesignskolan.com/photoshop/ Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Min 'Ildsprutende Drage' [les: Sambo'n] gikk på WEB-designer kurset til IT-akademiet og fikk opplæring i og anbefaling i å bruke Adobe Photoshop. Men nyere versjoner av PaintShop Pro er ikke langt unna en vanlig brukers krav. Selv sverger jeg til vektorbasert tegning (f.eks CorelDraw) og deretter eksport til bitmap format (gjerne via Photoshop for litt rydding og optimalisering). Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Bruk Photoshop!! Det er utrolig flott prog!! Lenke til kommentar
Danko Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Photoshop 5.5 sammen med Adobe Illustrator eller Corel Draw. Da er du i stand til og gjøre det aller meste. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Kan jo like godt skaffe Photoshop 7.0 da.. Ikke så mye nytt.. men i alle fall ikke dårligere enn 6.0.1 Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Fet grafikk på Web? Macromedia Fireworks! Utrolig enkelt og kraftig. Men Paint Shop Pro gjør susen når lommeboka er slunken. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 18:44, Knuty skrev:Kan jo like godt skaffe Photoshop 7.0 da.. Ikke så mye nytt.. men i alle fall ikke dårligere enn 6.0.1 Personlig likte jeg 5.5 bedre enn 6.0, men dette er jo en smaksak. Har 7.0 kommet for PC enda ? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Vet ikke om det er til salgs i norge.. Men det fins til PC ja.. Har det innstallert.. Men.. man skal vel ikke snakke om hvor man finner sånt her på hw.no. :razz: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Må vel være beta det isåfall. Photoshop 7 har vel ikke blitt lansert i USA enda engang... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 16:31, kimaeven skrev:Hei jeg lurer på hvilket program som er lettest og best å lage tøffe logoer i?? Kommer litt an på hva du lager for. En logo for noe seriøst må kunne være like fin i sort/hvit og i alle størrelser. For det målet er Illustrator og Freehand best Skal du derimot bare lage noe fancy saker for er personlig hjemmeside eller noe så er photoshop flotters. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 16:52, kimaeven skrev:Må ha et wyciwyg ikke noe åprgrammering. Et veldig brukervennlig program. Hvordan er photoshop? ' Photoshop er ALT annet enn brukervennlig.. PSP er tingen om man ikke er avhengig av å la filtre gjøre all jobben Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Bruk heller The Gimp sier nå jeg,..... Det er et kraftig program og samtidig veldig brukervennlig.... Støtter Windows og Linux,... Og BEST av alt ,... : Gratis !!! anbefalles å idet minste prøve ,.... : http://www.gimp.org Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hæ, er ikke Photoshop brukervennlig? Nei, det kanskje ikke det, hvis du ikke kan det mest grunnleggende, Jeg jobber med Photoshop nesten daglig og syntes dette er meget brukervenlig. Og til deg, alaruz. Tror du virkelig at et gratis program som The Gimp er bedre enn standaren innefor profesjonell fotoredigering? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Photoshop er egentlig veldig brukervennlig det.. Bare du tar deg tid til å sette deg inn i det.. Det gjorde jeg.. og fant ut hvor genialt programmet egentlig er.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå