OleBrumHonning Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei Holder på med et prosjekt innen mobile enheter(ipod, palm, mobiltlf) der jeg skal utrede mulighetene om blandt annet hvilke operativsystem, programspråk og andre tekniske spesifikasjoner hos disse enheten. Har lett på internett i lang tid uten å finne alt for mye stoff, derfor lurer jeg på om noen av dere har noen tips hvor jeg kan lete. Både Norske og Engelskspråkelige sider er av interesse. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei! Jeg jobber i Ide Data som da driver for det meste med pda'er av alle typer..! du finner litt på den siden pluss att jeg kan gi deg noen andre linker! Pocket Pc sin hjemmeside TomTom er ett utrolig bra gps program til PalmOS Komplett, har noen få marskiener med litt info om dem Trenger du mere bare si i fra;) eller om du lurer på noe så bare spør meg Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Takker, skal se på sidene Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dette har ingenting med hardware å gjøre eller "Internett og nettverk". I tillegg er topic dårlig. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg