delling81 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har brukt Xp en stund nå, både med og uten sp1 Men etter en reinstall har jeg hatt problemer med å finne tilbake til noe jeg tror heter single user mode. Det jeg er ute etter er den gode gamle Ctrl-alt-del menyen man får i win2k. Jeg klarte å få dette til i XP, trodde dette var pga single user mode, fikk opp det gode gamle loggin-vinduet også. Men etter at jeg reinstallerte har jeg ikke klart dette. Finner rett og slett ikke dette i Xp lenger. Jeg kjører sp1, men tror ikke det er grunnen. Mulig noe jeg overser. Så hvis noen kunne hjelpe meg tilbake til den gode gamle Ctrl-alt-del menyen ville jeg bli meget glad! Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 kontrollpanel--->brukerkontoer og gå inn på avansert, så finner du en akryssnings boks "Krev at brukere trykker CTRL-ALT-DEL" tror det skal fikse det... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 kontrollpanel--->brukerkontoer og gå inn på avansert, så finner du en akryssnings boks "Krev at brukere trykker CTRL-ALT-DEL" tror det skal fikse det... Først må du vel inn i brukerkontoer (under kontrollpanel) og velge at man ikke skal bruke velkomstskjermen?? Da får man den klassiske påloggingen, men jeg husker ikke her og nå om man da måtte trykke ctrl+alt+delete eller ikke. Kan ikke du skrive hvordan det går delling81? Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Der var det ja! Tusen tusen takk, dette har plaget meg en stund. Viste seg jeg ikke kunne skru det på pga Offline files, noe som kom skrudd på som default med denne hersens innstallasjonen. Ikke spør hvorfor Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Det var forresten Change the way users log on and of som den het. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Eller du kan trykke ctrl+alt+delete to ganger i velkomsskjermen og da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå