gthomass Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 er det noen som vet hvorfor det ikke går å kjøre dma på dvd (pioneer) og brenner?? (memorex) Dette fungerte fint på ABIT kt7a men går kun på PIO mode 4 med MSI k7t 266a PRo2. Hjeeeeeelp Lenke til kommentar
Camping Fag Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 win2k (om det er det du bruker) aktiverer nesten aldri DMA transfer på alle mine disker og cd-rom enheter automatisk. må som regel inn på device manager og sette dette manuelt i IDE channel properties på de respektive kanalene. prøv det du også. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 30. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2001 har prøvd det men funker ikke.kjører Win XP pro 2600 rare greier fungerte bra på abit hk Lenke til kommentar
Camping Fag Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 vel, da har jeg tydligvis flere problemer i møte :smile: død XP, og når jeg engang (kanskje) får erstattet den med ny - ingen DMA på CD-Rom :smile:) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Quote: On 2001-10-30 22:30, gthomass skrev:er det noen som vet hvorfor det ikke går å kjøre dma på dvd (pioneer) og brenner?? (memorex)Dette fungerte fint på ABIT kt7a men går kun på PIO mode 4 med MSI k7t 266a PRo2. Hjeeeeeelp Du bruker vel ikke DVD-en og brenneren på raid-kanalene? Promise-kontrolleren liker ikke å ha slike enheter hengende på seg... Det anbefales kun IDE harddisker. Vet dog ikke om det kan forårsake DMA-feil. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 30. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2001 nei har ikke raid på dette kortet.kommer muligens til å formatere og instalere på nytt. kan ikke kopiere cd lengre, det tar jo 15 år for å bli ferdig.hrmf.:sad: Prøvde Via busmaster tool men da ville ikke XP loade dvd og cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå