josteinsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 For en tåpelig diskusjon dette har blitt. Enkel konklusjon er: 1) Mac er best for de som liker mac. 2) Windows er best for de som liker windows. 3) Noen liker BMW og noen liker Audi, det finnes mange som liker begge. god natt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 til info: computercity har også mac, og har samme pris som applestore. ligger i sandvika og på alnabru, i tillegg til webben. mvh vegard nerland salgskonsulent computercity sandvika Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Til din informasjon sitter jeg på en mac daglig og synes det er noe herk. Mac folk har i gjenomsnitt en bedreutdanning og bedre lønn en ikke macere.( lese det på BBC for noen år siden) fant ikke linken. Og du tror at de ikke har en pc ved siden av? Dream on. Den undersøkelsen er nok basert på mennesker som har mac. Kjenner mange som har mac, men bruker pc. Har de beste video redegerings programmene som finnes, det er en grunn til at LOTR ble redegert på macer. For et tåpelig argument. "The Matrix ble redigert på pc" OS X er mer logisk enn Windows Avanserte brukere av Windows har brukt Windows lenge og vet hva som er hva. En sykkel med 5 gir og gir-display er mer forståelig enn en sykkel med 27 gir uten gir-display, men den er ikke bedre av den grunn. Jeg merker at jeg begynner å bli litt små hissig. Ditto. Matrix ble redigert på Linux med Apple sin software Shake http://www.apple.com/shake/stories/ Avanserte brukere av Mac har også brukt Mac lenge og vet hva som er hva... kan ikke si jeg skjönner helt hva du mener... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Computercity er sikkert en flott butikk, men de tar samme pris for den "gamle" ibooken med 800 MHZ CPU som applestore tar for den nye modellen med 1 GHZ (kr. 10 490,-) Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Til din informasjon sitter jeg på en mac daglig og synes det er noe herk. Mac folk har i gjenomsnitt en bedreutdanning og bedre lønn en ikke macere.( lese det på BBC for noen år siden) fant ikke linken. Og du tror at de ikke har en pc ved siden av? Dream on. Den undersøkelsen er nok basert på mennesker som har mac. Kjenner mange som har mac, men bruker pc. Har de beste video redegerings programmene som finnes, det er en grunn til at LOTR ble redegert på macer. For et tåpelig argument. "The Matrix ble redigert på pc" OS X er mer logisk enn Windows Avanserte brukere av Windows har brukt Windows lenge og vet hva som er hva. En sykkel med 5 gir og gir-display er mer forståelig enn en sykkel med 27 gir uten gir-display, men den er ikke bedre av den grunn. Jeg merker at jeg begynner å bli litt små hissig. Ditto. Matrix ble redigert på Linux med Apple sin software Shake http://www.apple.com/shake/stories/ Avanserte brukere av Mac har også brukt Mac lenge og vet hva som er hva... kan ikke si jeg skjönner helt hva du mener... HEHEHEHE Snakk om å esse på leggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 HEHEHEHE Snakk om å esse på leggen. At det går an... Det var bare et eksempel på tåpelige argumenter som du kommer med. Jeg driter vel i hva The Matrix er redigert på. At du sier at OS X er bra fordi Ringenes Herre er redigert på det, er det samme som hvis jeg skulle sagt at OS X er elendig fordi Rules of Attraction ble redigert i Final Cut. Snakk om å ikke forstå noen ting. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) HEHEHEHE Snakk om å esse på leggen. At det går an... Det var bare et eksempel på tåpelige argumenter som du kommer med. Jeg driter vel i hva The Matrix er redigert på. At du sier at OS X er bra fordi Ringenes Herre er redigert på det, er det samme som hvis jeg skulle sagt at OS X er elendig fordi Rules of Attraction ble redigert i Final Cut. Snakk om å ikke forstå noen ting. Det var litt ironi i det jeg sa, men men. Det var litt morsomt at du klarte å gjøre den feilen. Og det med LOTR tok jeg med grunnet at det er mange som mener at apple har mistet det forspranget de hadde på pro video fronten. Noe de ikke har gjort, selv om forspranget har minsket. Men fattet ikke helt Final Cut har med at OS X er elendig. Hvis du ser det første jeg skrev så skrev jeg posten min ( den første etter duplo senarioet ditt), grunnet at du hadde kommet med utsagn at OS X er duplo, i en post der personen sepesifikt ønsker en mac. Hvis jeg ser at en person ønsker en bærbar maskin så fåreslår jeg ikke en stasjonær maskin. Og jeg tror ikke du har lest den siden jeg ga deg om Panther så jeg linker den en gang til http://demiurge.arstechnica.com/phpAdsNew/...php?what=ros728 Så kan du komme med noe litt mere velbegrunnet svar, enn OS X = duplo. Men http://developer.apple.com/documentation/H...0468-TP30000519 Her kan folk lese om detaljene rundt apple sine nye bærbare maskiner Som butikk vil jeg anbefalle www.officeline.no Jeg har aldri opplevd lignende servis, og kompetanse. Vel det var i butikken i Bergen såfall. Endret 23. april 2004 av Macfan Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 HEHEHEHE Snakk om å esse på leggen. At det går an... Det var bare et eksempel på tåpelige argumenter som du kommer med. Jeg driter vel i hva The Matrix er redigert på. At du sier at OS X er bra fordi Ringenes Herre er redigert på det, er det samme som hvis jeg skulle sagt at OS X er elendig fordi Rules of Attraction ble redigert i Final Cut. Snakk om å ikke forstå noen ting. Han kom hvertfall med et argument, noe du aldri har värt i närheten av... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Til din informasjon sitter jeg på en mac daglig og synes det er noe herk. Du bruker sjelden maccen på skolen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Stenges pga dere klarer ikke å holde dere on-topic. Threadstarter bes starte en ny thread og rapportere threaden når den går off-topic så mods kan få bort userriøse inlegg som ikke har noe som helst med threaden å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg