Herr Brun Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 En venninne av meg skal ha seg ny mac, og jeg lurte på hvor jeg burde kjøpe? Hun er ikke så kravstor av seg, men har nok av penger for å si det slik. Dessuten spurte hun om jeg kunne få den i rosa til henne Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal lete, www.apple.no sa lite om fargen på maskinen, jeg fant i hvert fall ikke Takk for svar Lenke til kommentar
Khayman Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kjøp en av de nye iBookene. Billige og veldig bra. Lang batterilevetid også. Du kan nok ikke få en annen farge enn den hvite somallerede er på. Jeg vet det finnes en plass på internett der du kan bestille et "deksel" som kan limes på, men fant det ikke nå. Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tror ikke det er mulig å få kjøpt nye iMac'er og iBook'er med den sterke fargen. De er vel hvite alle sammen nå. Har en venninne selv som ønsker seg en rød iBook. Men da må hun kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 HAHA det finnes ingen rosa mac lengre, det var de gamle Imacene som var i rosa. Kjøp en Dual 2Ghz og en rosa mini Ipod til henne. Da får hun noe rosa og hun får en konge maskin. (iPod mini kommer ikke til norge får i juli) Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvis hun har lyst på en bærbar maskin er 15" PB nå etter oppgraderingen kanskje en av de beste bærbare maskinen ( ikke en slepbar maskin) den kommer med en G4 CPU på 1,5Ghz og den yter minimalt mer enn P4M per Mhz. Den har en konge skjerm, og kan oppgraderes til ATI 9700 128MB Mobil. Den er sykt lett, og tynn. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kan jo få laget en slik: iBook Men jeg tror garantien tar en rosa buss inn i solnedgangen... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kan jo få laget en slik: iBook Men jeg tror garantien tar en rosa buss inn i solnedgangen... Er forelsket Den var nydelig, aldri sett lignende, så helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skal kunne få tak i forskjellige "skins" til iBooken. Dette er noen klistermerker som man kan feste på baksiden av skjermen. De skal ikke etterlate seg rester av lim heller.. Du får bestillt dem på MacSkinz, men det ser ut som om den siden er nede for øyeblikket pga av stor pågang.. Vil tippe de også har en skin i rosa.. -jostein Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg ville ikke anbefalt et levende menneske en Mac, ihvertfall ikke en brukt en, men den rosa der var faktisk ganske snasen... En sånn en kunne jeg godt å ha tenkt å eie. I hemmelighet. (Rosa laptop generelt, derimot, hadde jeg aldri trengt å skjule.) Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vet ikke hvor du bor men Japan Photo ved Egertorget i Oslo har et bra utvalg av macer, prisene er litt dyrere enn Apple Store men ikke store forskjeller. Er vel bedre og kjøpe i en Norsk butikk for da kommer du innenfor Norsk Kjøpslov btw : kom nye powerbooks og ibooks i går, får du med den nye kule iLife pakka oxo Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg ville ikke anbefalt et levende menneske en Mac, ihvertfall ikke en brukt en, men den rosa der var faktisk ganske snasen... En sånn en kunne jeg godt å ha tenkt å eie. I hemmelighet. (Rosa laptop generelt, derimot, hadde jeg aldri trengt å skjule.) Finnes det i det hele tatt rosa laptoper direkte fra fabrikk? Det hadde vært noe Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nei, men vi ser jo linken som anatomicpants kom med; http://www.moonpost.com/jeremy/archives/001878.shtml Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 gud bedre hva skal så den unge damen med en mac av alle ting.. jeg kan ikke forstå det men greit nok du kan jo altids lufte for henne at det fins syke pcer der ute fra alianware som jeg heller ville ha valgt ps det er ikke fordi jeg ikke har vært borti mac jeg bare hater det.. hate hate hate.. sterkt hat. mot mac har selv en g4 har hatt diverse powermacer men ingenting slår en skikkelig go gameldags pc.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er vel bedre og kjøpe i en Norsk butikk for da kommer du innenfor Norsk Kjøpslov Det gjør du uansett, også den norske delen av apple store må forholde seg til denne når de selger i Norge. Dessuten er ikke Apple Store kjente for å yte dårlig service ved bytte, returer etc. I Stavanger har vi egen macbutikk, den har adresse www.macbutikken.no, tror de sender også(sikkert pr telefonordre), men de har ikke noe nettbutikk i den forstand. Forstår heller ikke at noen er veldig i mot Mac, greit nok; de er relativt dyre og tar ikke windows software direkte. Men ellers er jo OS X basert på FreeBSD/UNIX etter det jeg vet, så det finnes MASSE programvare. Skulle jeg kjøpt ny bærbar i dag, ville jeg kjøpt en mac, de er overlegne omtrent alt jeg har sett av x86 baserte bærbare, med hensyn til batterilevetid, bærbarhet(størrelse/vekt uten knøttskjerm) og ikke minst design(liker både ibook og powerbook, men sistnevnte har metallboks.. bra). Personlig bruker jeg ikke min bærbare til spill, men det er i tilfelle det eneste ankepunktet jeg kan finne, dvs at det ikke finnes samme utvalget til mac + man får ikke brukt de gamle spillene Virtual PC eksiterer vel for MAC, men er vel neppe noe å satse på mht spill. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 EpleHuset er også en Mac butikk, som finnes i Trondheim og Ålesund. Regner med de sender også. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Dette var det nærmeste rosa Mac jeg fant! http://www.colorwarepc.com/_inventoryImage...power/blush.jpg Du finner den, samt mange flere farger på: http://www.colorwarepc.com Masse kule farger, men ikke noe for meg... Endret 20. april 2004 av Solaris Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nei, men vi ser jo linken som anatomicpants kom med; http://www.moonpost.com/jeremy/archives/001878.shtml Jo det er helt greit, og det var en superb jobb, men hadde jeg prøvd noe slikt kan jeg *GARANTERE* deg at det hadde sett helt forjævlig ut... Men men. Dual-CPU i en laptop forresten? Kan ikke være mye batterilevetid i den da... Lenke til kommentar
iNas Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du kan prøve å finne en eBook eller PowerBook fra en Apple Partner: http://www.officeline.no/ Lykke til i Apple World! -- Nasir Khar www.barbara.no Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Tusen hjertelig takk for alle svar. Hun har vistnokk sett en mac med orange "lokk", og lurte på om jeg kunne skaffe henne en med rosa lokk:p Jeg får håpe jeg finner en til henne da... Hun vil ikke at jeg skal lakkere den til henne, men få en som er ferdig "stylet" fra fabrikk. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ville ikke anbefalt et levende menneske en Mac. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg