Jooakim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) En venn av meg skal sende en film vi har laget, så la han filmen inn på My shared folder, så prøvde jeg søke etter den, (han har ikke brenner) men uten hell, hvorfor fant Ikke kaZaa den(begge har KaZaa Lite+++) Hva bør jeg gjøre, vi har prøvd å sende den via Msn, men den blir avbrutt(filmen er på 110 Mb) -Begge har Adsl. finnest det et annet prog. eller noe som vi kan overføre filmen? ##emnefelt endret av moderatot. "Kazaa" beskriver ikke problemet ditt spesielt got. Det er sjelden kun ett ord utgjør et godt emnefelt. Tenk over det neste gang - enden## Endret 25. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tyder på at det er noe firewall problemer. Prøv å deaktivere den innebygde i windows. Evt åpne noen porter hvis du bruker router.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Blir man kobblet opp til samme server(jeg kaller det en server), hver gang man kobbler seg opp.? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Blir man kobblet opp til samme server(jeg kaller det en server), hver gang man kobbler seg opp.? hva mener du? Lenke til kommentar
guom Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kan dere ikke bare bruke DC/DC++ ? for da finner dere hverandre lett. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 hva er det da? hvor får man tak i det da? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Prøv dc++ og logg dere inn på samme hub og se om dere finner hverandre da. DC++ finner du på www.dcplusplus.com tror jeg. Lenke til kommentar
guom Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 DC++ det kan kanskje være litt tungt å starte å bruke det, men ta deg god tid, stol på meg, det er verdt det Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hvorfor ikke bruke et ftp program som FileZilla. Enestående program. Kazaa suger skikkelig, jeg anbefaler ikke det programmet i det hele tatt. Endret 25. april 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Å bruke en dc server er jo forsåvidt et greit alternativ. Det som er et enda bedre alternativ er å sette opp en liten waste netverk som er helt beskyttet fra omverdenen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Blir man kobblet opp til samme server(jeg kaller det en server), hver gang man kobbler seg opp.? hva mener du? Jeg mener at man ikke kommer til samme punkt hvergang, det er jo mange ganger at man finner noe man vil ha og neste gang man setter igang for å fortsette nedlastningen så er det kul umulig å finne igjen en man kan laste ned fra. Samme skjer jo hvis man søker etter noe, finner ikke det samme hver gang. Spesielt hvis det er noe som ikke så mange legger ut. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 FastTrack er et desentralisert nettverk som vil si at det ikke er noen enheter som router nettverket. Det fins riktignok noen nodes som er litt spesielle på fastTrack. Supernodes heter dem og det er dem som gjør at søkene fåregår fortere. FastTrack søker på den måten at den først søker i din region for så å bre søket lenger å lenger ut i verden. Det som har gjort FastTrack så utrolig populært en gang i tiden var brukervenligheten. KaZaA bruker port nr. 80 som er den samme som nettleserene bruker. Dermed kan alle med internett bruke funksjonene til KaZaA uten å måtte åpne porter. Det beste rådet jeg har hvis du vil fremdeles bruke KaZaA til å spre filen er å skjekke metadataen og søke på den eksakt samme data-en å la det stå på en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå