gardlm Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nylig fått en 6230. Fornøyd med telefonen, selvfølgelig, den er knall. Men synes batteriet er litt dårlig.. Jeg bruker riktig nok telefonen endel, skriver endel meldinger, men snakker ikke veldig mye i den, og slår den av om natten. Likevel må jeg lade en splitter ny telefon opp flere ganger i uka. Er ikke det litt for dårlig? Dvs. at den holder i kanskje 40-50 timer før jeg må lade den opp - ved normal bruk. Bør den ikke vare lenger? Eller er det fordi fargene bruker så mye mer batter en de gamle svarthvitt-telefonene? Anyway, noen batterisparende tips? Lenke til kommentar
galant Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg lader min tlf 1 gang i uka... MEn det kommer jo ann på hva du gjør... hvis du bruker mp3, radio, kamera mye så går batteriet veldig fort... sånn er det med andre tlf.. Tenk på de som har samsung e700, som har elendig batterikap. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ikke noe nytt at batteriet på en Nokia holder til omtrent 1/3 av det som opplyses under "Spesifikasjonene". De andre mobilleverandørene juger også litt, men Nokia skryter på seg i overkant. Men radio, mp3 og kamera trekker batteri så det holder. Samsung E700 var slettes ingen versting på batterikapasitet. For det første er batteriet ekstremt lite fysisk, veier knapt noe, og drifter 2 skjermer, deriblant en stor TFT-skjerm. Likevel holdt batteriet i ca. 3 dager ved vanlig bruk. Slettes ikke verst. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ENIG! E700 og 6230 er av samma "ulla" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå