karlfr Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Trenger egentlig ikke noe veske til maskinen min, men hadde vært fint med et lite omslag ala: http://www.nbags.no/index.php?cPath=23_173 Lurte på om noen vet hvordan man får tak i litt penere slike? Gjerne i skinn, og i str. som passer akuratt til maskinen. Har sett det før, men aldri i noen butikk Lenke til kommentar
iNas Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Inndekningsomslag til bærbare kommer som regel sammen med vesker som koster over 300 kroner. Men legg merke til at noen er alt for stramme til å kunne oppbevare 15" bærbare. Det billigste vil derfor være å kjøpe veske med omslag. Men prøv ut omslaget før et eventuelt kjøp. -- Nasir Khar www.barbara.no Endret 23. april 2004 av iNas Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Ok, takker så mye. Sett flere slike i bruk om dagen og, men de fleste er originale. Kan dette kjøpes etterpå? Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har sett noen på datakjeden til 199. Case Logic trekk til 15" tror jeg. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei, du kan prøve www.Binders.no og faktisk www.komplett.no. Selvsagt burde også noen veskeforhandlere som Frank Schultz ha omslag. Andre tipsforslag: Oslo City, Strømmen Storsenter, Kvadrat. Lykke til! Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Tusen takk jeg har lett som f etter et sånn liten etui til min 10" Endret 23. april 2004 av LessThanJake Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Fant det endelig på Samsonite. Kosta litt mer enn beregnet, men bra blei det! Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Officeline har masse av de. De er gjort for Mac'er, men noen av de burde funke til PC også. Jeg har en Tuscano Second Skin og den funker glimrende til min iBook. Skulle bare ha kjöpt den för jeg fikk ibooken full av riper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå