borchgrevink Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Bruk www.fusemail.com . Samle flere mailkonti ett sted. Spamfilter etc. Kanon! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det var genialt. Nå har det blitt betalingstjeneste. Jeg har sagt opp min konto. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Skarve 30-40 kr i mnd? Lenke til kommentar
kag Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Vel. Det blir 360 - 480 kroner i året. Jeg betaler omtrent det samme i årsavgift for domenet mitt på 1GB. Kan jo lik så godt opprette egen mailserver. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Det er jo fint. Men faktisk er det endel ISPer som ikke støtter POP3 fra mobil fordi mobilklientene ofte krever noe som heter APOP. Men som sagt går det på noen. Er det da noen som har tips til gratissider der ute? Christian Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ville heller bare brukt MyMail funker på alle telefoner med wap, jeg har brukt det en stund nå og er veldig fornøyd Eller for dere med UIQ(muligens også series 60) så er jo mobile.msn.com/pocketpc et bra alternativ, da får du et litt finere design på det enn det MyMail kan tilby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå