borchgrevink Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Finnes det noen internettjenste man kan synkronisere sine kontakter opp imot? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Lurer på om ikke Fusemail.com støtter dette? Støtter isåfall Outlook-synch såvidt jeg vet. Vært gratis i noen år, men nå er den blitt så bra at de har begynt å ta seg betalt. Relativt billig, men likevel... jeg droppa min konto. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Synkronisere mot T630? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 For en sinnsykt genial tjeneste!! Sync'a min SE P900 på bare sekunder! Og jeg har flere hundre kontakter og flere kalendernotater. Takk for den linken! Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Når jeg bruker mobical synkroniserer den noen kontakter, deretter får jeg beskjed om at synkronisering er avbrutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå