gorg Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 blir det bedre med den vifta fra Delta, i stedet for standard? noen som har prøvd Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 standard vifta e en delta.... men den på 8000rpm kjeme sikkert te å kjøle litt bedre ja, men kjeme og te å bråke tilsvarande. prøv heller å sett på ei 80mm pabst ca 30 db(omtrent samma lydnivå so orginalen) vifte du, bråka mindre. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Den blir ganske mye bedre ja. Det er jo snakk om minst en dobbling av luftgjennomstrømmingen. Men med tanke på lyd er 80mm bedre. Men merk at den aldri ville kunne gi samme temp som en 8k rpm delta! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Angående vifter... Jeg synes ikke 80mm-vifta til Biltema bråket no mer enn Papst 80mm (79m3/t) Jeg vet ikke nøyaktig mengde for Biltemavifta, men den trekker ca. like mye strøm som Papst-vifta. Biltema 80mm ca. Kr 65 Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: Men med tanke på lyd er 80mm bedre. Men merk at den aldri ville kunne gi samme temp som en 8k rpm delta! Ikke hvis du bruker en 5700rpm 80mm Delta, men da faller jo noe av poenget med å sette på en større vifte vekk, nemlig å redusere støynivået. :smile: Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Brukte nettopp 2 strips og festa 80mm papst min på 32 db(a) på denne kjøleribba. Hadde adapter og samme vifta før. Sank 6 grader. TRU DET ELLER EI:::: Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: Hadde adapter og samme vifta før. Sank 6 grader. Hvilken vifte ? Delta 80mm 5700rpm ? [ Denne Melding var redigert av: DeltaVifte på 2002-04-05 16:13 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå