SpaKonG Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 søk google! funker fett hos meg, men jeg (r96k fireblade) men jeg kan ikke sjønne hva som er ditt problem..... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 søk google!funker fett hos meg, men jeg (r96k fireblade) men jeg kan ikke sjønne hva som er ditt problem..... Hadde du lest så hadde du skjønnt... Men hadde 3 problemer , sitter igjen med 2. Problem 1: Får startlinjen over på to skjerm Løst med UltraMon! Problem 2: Få strekt 1 (ET) bakgrunnsbilde over på to skjermer med ATI Mobile Radeon 9000, har ikke fått til enda uansett hvilkne råd jeg har fått og tips. Problem 3: Få to forskjellige bakgrunnsbilder, en på hver skjerm. Ingen svar.. Har fått tips om å gå vekk fra Omega Driveren og tilbake til ATI sine, men de har gitt meg mye problemer på Spill, Pc'en henger seg tvert. Har forsåvidt gitt opp, for ATI sine org drivere vil jeg ikke ha før de kommer med en oppdatert utgave.... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Problem 3 må du evt "lage" selv... Hvis du får fikset problem 2, så blir det enkleste å bare lime sammen to bilder til ett og velge det som strukket... Tror det er den eneste muligheten... Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jo dei problema sjønte jeg:) men ikke problemet som gjor at problemene oppstod...visst du sjønner:) Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Se litt mer på ultamon, så finner du "wallpaper" høyreklikk nede ved klokka på ikonet til Ultramon hjelper deg veldig. Der får du strukket og velge bilder for hver skjerm Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ooops! hadde helt glemt den funksjonen i ultramon Da funker det vel Wabby? Har hatt Matrox så lenge nå at jeg avinstallerte Ultramon... Grimnar: Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) [quote name='schmelck' date='30/04/2004 : 00:26'] ooops! hadde helt glemt den funksjonen i ultramon Da funker det vel Wabby? Har hatt Matrox så lenge nå at jeg avinstallerte Ultramon... Grimnar: [/quote] Jeg må få legge til at jeg bruker 9800 pro, før noen rekker å lure på det. Edit: Endret 30. april 2004 av Grimnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå