Wabby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Har koplet en skjerm på laptop'n og kjører Dual skjerm. Alt funker perfekt. kan kjøre fullscreen film på en skjerm, jobbe på den andre og bruke dem som det passer meg. Oppløsningen er lik på begge. Eneste som plager meg er at startlinjen ikke strekker seg over begge skjermene. Noen som vet hvordan det kan gjøres ? Endret 22. april 2004 av Wabby Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Søk etter "Ultramon", denne applikasjonen funker til det du vil Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Noen som vet om alternativer til Ultramon som ikke koster penger? Behøver kun muligheten til taskbar over alle skjermer, ikke alt det andre. Endret 20. april 2004 av opresterud Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Noen som vet om alternativer til Ultramon som ikke koster penger?Behøver kun muligheten til taskbar over alle skjermer, ikke alt det andre. Finn deg en crack\serial på nett Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Har ikke sett noen gratis alternavtiver, si ifra hvis du finner noen så tar jeg det med i guiden. Ikke glem at ultramon har også andre svært nyttige funksjoner så jeg ville gått for dette! EDIT: Hoel: trodde ikke at du hang her på hw forumet... Endret 20. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Har nå fått startlinjen over to skjermer og alt funker fett !!! Men nå vil jeg ha bakgrunsbildet strekkt over begge skjermene og ikke samma på begge.... Det var en vrien sak.. :S Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 kan du fortelje oss korleis du fekk det til? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 kan du fortelje oss korleis du fekk det til? Brukte UltraMON som nevnt tidligere i denne tråden... Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har ikke nvidia innebygget støtte for det? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 har ikke nvidia innebygget støtte for det? Sterkt bakgrunn ? vet ikke.. jeg får det ikke til i allefall Lenke til kommentar
Revox Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nvidia har noe som heter Clone. Og det er et vanlig valg der du velger hvordan secondary skjerm skal være, Horisontal/Vertical/Clone etc etc Har ikke tv tilkoblet nu så får ikke dobbelt sjekket det. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 det heter breddemodus i nvidia nview desktop manager / control panel Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Strukket bakgrunn er ikke noe problem Wabby! Velg bakgrunns bilde og sett det som "strukket". Men da vil jo vil jo bildet få "litt" feil proposjoner, med mindre du har et bilde som har lik oppløsning som skjermene da. Selv har jeg et bilde på 3840*1024 som bakgrunn Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Strukket bakgrunn er ikke noe problem Wabby! Velg bakgrunns bilde og sett det som "strukket". Men da vil jo vil jo bildet få "litt" feil proposjoner, med mindre du har et bilde som har lik oppløsning som skjermene da. Selv har jeg et bilde på 3840*1024 som bakgrunn Funker ikke Uansett om jeg kjører strech eller lager et på 2680x1050 så lager den de bare dobbelt, en på hver skjerm. Den vil ikke strekke har prøvd det meste og klikker for meg snart... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hm... Dette var spesiellt! Må innrømme at jeg faktisk ikke har peiling på hva det kan være. Har funket hos meg på mitt gamle 9600PRO Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kan jo bruke photoshop eller lignende å mekke et bilde dobbelt så stort som skjermen og dele det opp i 2 bilder. Så er det bare å velge bilde 1 på skjerm 1 og motsatt.. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvis du har nvidia kort så funker vel nview eller hva d nå heter... vet ikk jeg har du prøvd d? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Du kan jo bruke photoshop eller lignende å mekke et bilde dobbelt så stort som skjermen og dele det opp i 2 bilder. Så er det bare å velge bilde 1 på skjerm 1 og motsatt.. Får kun velge et bakgrunnsbilde... Kan ikke velge et til hver... Bør jeg prøve annen driver ? Bruker Omega driverene nå Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det som er problemet er jo at du har et ATi kort og ATi kortene har jo som kjent ikke verdens beste støtte for dual skjerm. Kan kanskje være driveren. Med mitt 9600 PRO så funket det å bruke et bilde som var 2560*1024, sette det som bkgrunn og velge strukket. Dette var med ATi sine drivere... Prøv dem! Det kan jo være at det funker! Tror du burde kjøre drivercleaner (eller hva det nå heter) først Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Problemet er bar at jeg Brukte Ati Mobile driverene før. Men de kresja spillene mine heltiden. Har ikke hatt noen Spillproblemer med Omega driverene. Så det frister svært lite egenlig... Hvor finner jeg DriveCleaner forresten.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå