Gå til innhold

Få startlinjen over på to skjermer +++ MER


Wabby

Anbefalte innlegg

Har koplet en skjerm på laptop'n og kjører Dual skjerm.

Alt funker perfekt. kan kjøre fullscreen film på en skjerm, jobbe på den andre og bruke dem som det passer meg. Oppløsningen er lik på begge.

 

Eneste som plager meg er at startlinjen ikke strekker seg over begge skjermene.

 

Noen som vet hvordan det kan gjøres ?

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Strukket bakgrunn er ikke noe problem Wabby! Velg bakgrunns bilde og sett det som "strukket". Men da vil jo vil jo bildet få "litt" feil proposjoner, med mindre du har et bilde som har lik oppløsning som skjermene da. Selv har jeg et bilde på 3840*1024 som bakgrunn :thumbup:

Funker ikke :(

Uansett om jeg kjører strech eller lager et på 2680x1050 så lager den de bare dobbelt, en på hver skjerm. Den vil ikke strekke :cry:

 

har prøvd det meste og klikker for meg snart...

Lenke til kommentar
Du kan jo bruke photoshop eller lignende å mekke et bilde dobbelt så stort som skjermen og dele det opp i 2 bilder. Så er det bare å velge bilde 1 på skjerm 1 og motsatt..

Får kun velge et bakgrunnsbilde... Kan ikke velge et til hver...

Bør jeg prøve annen driver ?

Bruker Omega driverene nå

Lenke til kommentar

Det som er problemet er jo at du har et ATi kort og ATi kortene har jo som kjent ikke verdens beste støtte for dual skjerm.

 

Kan kanskje være driveren. Med mitt 9600 PRO så funket det å bruke et bilde som var 2560*1024, sette det som bkgrunn og velge strukket. Dette var med ATi sine drivere... Prøv dem! Det kan jo være at det funker! Tror du burde kjøre drivercleaner (eller hva det nå heter) først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...