DanFekar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 I dag skulle jeg installere noen drivere som fulgte med en ekstern harddisk. Driverene lå på en CD som fulgte med produktet. Da jeg satte denne CD'en inn i spilleren autostartet den ikke slik som jeg hadde forventet. Jeg sjekket explorer, men da fikk jeg ikke tilgang til cd-rom'en i det hele tatt. Etter en restart og flere mislykkede forsøk på å åpne skuffen med knappen på frontpanelet, og ved "høyreklikk->løs ut" i utforsker, så jeg meg nødt til å bruke den lille stiften som følger med spilleren til nødåpning av skuffen. Skuffen poppet opp og CD'en kunne fjernes. Etter dette har imidlertid CD-rom'en sluttet helt å fungere, og LED-lyset på frontpanelet står og blinker med jevne mellomrom. "open"-knappen på spilleren gir ingen respons bortsett fra litt hyppigere blinking på lyset... Hver gang lyset blinker så fryser hele desktop'en min i noen sekunder. Jeg har selvsagt forsøkt flere omstarter uten at dette har endret seg. Jeg er litt redd for å ødelegge drivverket i spilleren, så jeg har ikke dyttet eller dratt så mye i skuffen enda. Spilleren begynner jo å dra på årene, men jeg hadde egentlig ikke tenkt å pensjonere den helt enda Noen ideer der ute...? Lenke til kommentar
DanFekar Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Løs kabel? Tja... det var hverfall verdt et forsøk å sjekke. Men det ser ut som om alt siitter som det skal. Rare greier...tror nok kanskje jeg må få ny på garantien her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå