Gå til innhold

LG cd-brenner

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg installere noen drivere som fulgte med en ekstern harddisk. Driverene lå på en CD som fulgte med produktet. Da jeg satte denne CD'en inn i spilleren autostartet den ikke slik som jeg hadde forventet. Jeg sjekket explorer, men da fikk jeg ikke tilgang til cd-rom'en i det hele tatt.

Etter en restart og flere mislykkede forsøk på å åpne skuffen med knappen på frontpanelet, og ved "høyreklikk->løs ut" i utforsker, så jeg meg nødt til å bruke den lille stiften som følger med spilleren til nødåpning av skuffen.

Skuffen poppet opp og CD'en kunne fjernes. Etter dette har imidlertid CD-rom'en sluttet helt å fungere, og LED-lyset på frontpanelet står og blinker med jevne mellomrom. "open"-knappen på spilleren gir ingen respons bortsett fra litt hyppigere blinking på lyset...

Hver gang lyset blinker så fryser hele desktop'en min i noen sekunder.

Jeg har selvsagt forsøkt flere omstarter uten at dette har endret seg. Jeg er litt redd for å ødelegge drivverket i spilleren, så jeg har ikke dyttet eller dratt så mye i skuffen enda.

Spilleren begynner jo å dra på årene, men jeg hadde egentlig ikke tenkt å pensjonere den helt enda :cry:

Noen ideer der ute...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...