Gå til innhold

6230 vs. E700?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har eid Samsung E700, og kan fortelle deg at de fleste mobiler er bedre enn den. :p Neida, men jeg gikk fra T610 til E700, og det var tidenes nedtur på alt foruten skjerm og design.

Jeg liker ikke Nokia, men må si at Nokia 6230 nok er bedre enn E700 på alle punkter foruten skjerm og design - og sannsynligvis kamera - siden E700's kamera var knallbra og fortsatt regnet som ett av de to-tre beste på markedet.

Lenke til kommentar

Har hatt E700 i 6 mnd og har nylig byttet til 6230. Her er mine erfaringer

E700 er sinnsykt bra! design og kvalitet som er overlegen! skjerm og kamera som er uslåelig pr. dags dato....vel....helt til jeg testet kameraet til 6230 :-)

Hvis du ikke trenger btooth, minnekort, radio osv er E700 det perfekte valget!

Den nest beste jeg har testa.....

6230 har jeg ventet en stund på. Har ikke brukt Nokia på 5 år da de har skuffet stort. Etter å ha brukt GD87, X70, E700, Lg5400, S55, St55, T610, P800, P900 ovs. hadde jeg gitt opp Nokia helt. 6230 reverserer alt dette. Den er genialt bra! Er kanonfornøyd og er den beste jeg har testet på alt fra kamera til lydkvalitet Kommer ikke på noen telefoner som har alt 6230 har i den lille innpakningen... :thumbs:

Minus med 6230 er en heller laber standbytid...Ellers er den overlegen!

Gå for 6230 men ha E700 som ett andrevalg hvis de er utsolgt :thumbup:

Lenke til kommentar

Ville heller hatt en Nokia 1610 enn Samsung E700. :p

Enig i at Nokia 6230 virker som en bra telefon, men et eldgammelt menysystem, liten skjerm og fullt av bugz trekker ned.

Ville ventet på SE K700 eller gått for en SE T630. That's it. ;)

Lenke til kommentar

setter virkelig pris på alle tilbakemeldinger :)

har nå solgt min e700 og kjøpt 6230 :) er fornøyd, føler liksom jeg har litt mer å drive med.. heh.. skjønner at k700 vil være et godt valg.. men da jeg prøvde den på cebit-messen var den rett og slett like treg som SE pleier å være.. treg i menysystem osv altså.. håper de fikser det til den slippes, og at de putter minnekort også i den.. de burde ta lærdom av nokia 6230.. da ville den blitt genial! men hvem vet.. jeg bytter kanskje igjen :) når man har muligheten, hvorfor ikke? :) jeg er foreløpig veldig fornøyd med 6230 ihvertfall.. og med rute-nett i menyene funker det bedre :)

en ting er ihvertfall sikkert.. t630 kan IKKE sammenlignes med 6230.. t630 er en gammel telefon i forhold..

Endret av kammiz
Lenke til kommentar

Hadde vært fett om folk bare kunne avskrevet Samsung E700.

For å gjøre en kort historie lang, Samsung E700 er en telefon som taper på alle punkter foruten 3: Kamera, Design, Skjerm

Det er kun de 3 tingene den duger til, ellers har den SVÆRT begrenset funksjonalitet, 2-bånds mobil, svak Java, kjedelig og gammeldags menysystem og dårlig batterikapasitet.

Vil du ha design og bra kamera - velg E700, ellers: velg alt annet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...