DevN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vi har full oversvømmelse med slike. " På tide å skifte favoritt spill da Og da vil jeg bare si: Velkommen over til BF eller andre gode spill. mvh JanEirik Nei, for å si det mildt, ingen spill har så bra konsept som CS. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Det med fakenicking er jeg skyldig i :/ Hvis jeg hadde en syk sesjon på en eller annen server med et nick, og jeg gjenkjenner mange folk dagen etter, hvor jeg da gjør det dårlig, så kan det være flaut. Vil jo gjerne folk skal tro jeg er bra Men.. I det siste har jeg skifta nick så mye at jeg ikke har no realnick. Brukte jolt en god del men ble lei, pluss en fyr i darkalliance het visst det så folk spurte noen ganger. Ikke kal meg hykler da, jeg er ihvertfall ikke drittsekk Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Nei, for å si det mildt, ingen spill har så bra konsept som CS. Enig der as. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Grunnen til at det whines er at det er et fjortiss spille. Det er igjen grunnet at det er utrolig enkelt å forstå og samtidig veldig morsomt. Alle kan lære det på 3 minutter. Det er litt synd at noen som er så dårlig at de aldri kommer til å få en clan må ødelegge for alle på public og gi hele "cs-norge" et dårlig rykte. I PCWer har jeg ikke vært borti whining. Hvis alle som skulle spille CS for første gang hadde spilt en pcw med en clan som hadde skikkelig TP, så ville de sett hvor gøy det egentlig er. Vi ville da hatt mange flere spillere. Veldig synd egentlig. hud_saytext 1 sier jeg bare.. Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jaja... skal være enig med dere... at det er litt for mye whining i CS.... CS-spillere er jo kjent som at de whiner mye når de spiller... litt kjipt igrunn at vi får det ryktet... men om whiningen på public serverne blir for mye å takle finnes det en løsning som noen har nevnt tidligere... hud_saytext 0 jeg bruker den selv om det blir for mye... om ikke annet, det er på public server... drit i det... jeg bare ler av dem.... men når du sier at du har spilt mixer ol... hvem har du spilt med da..? jeg har vel aldri opplevd en som har sagt noob og ment det i en pcw på mitt eget lag....må vel heller si atdersom man tar seg nær av alt motstanderne sier, så burde man kanskje tenke litt ekstra neste gang noen slenger no dritt... Uansett... Whining er ikke det største problemet i cs-norge idag... det som derimot bekymrer meg, er cheatinga... men... det skal ikke diskuteres her... uansett... GG CS-Norge... vi som har litt mer alder og hue får heve oss over de små drittungene som ikke klarer å la være å whine og akseptere at noen er bedre enn dem... *Twigi* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hos meg er det hud_saytext 1 Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hva med at dere slutter å whine over å bli mobbet på publicservere? Dette er det latterligste jeg har lest på lenge. Endret 21. april 2004 av A|3x Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hos meg er det hud_saytext 1 Seriøst? hud_saytext 1 for å deaktivere? Jesus christ, sånn går det når man fakker opp CS. EDIT: Fikk plutselig en følelse av at vi har en her i tråden, alle mot han? Neida. Endret 21. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 binder en knapp til "say Gull eller ikke, du er fremdeles død..." Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 I Korea er det mer alvorlig da.... der dreper de hverandre med kniv om de taper...... da er de dårlige tapere da.... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) 18 års aldersgrense! Period. Voldsspill for gamle karer. Ikke småunger som ikke klarer å passe kjeften sin... ahh, er ikke konstruktive kommentarer en fantastisk ting!? hmmm.. faktisk så er de verste syterene jeg har møtt vært parogtyve eller noe i den duren og de kommer frekvent med utrykker som "unge", "n00b", "14tiss" etc. FORDI DE TROR DE REGJERER PGA. ALDER! *puh* (og gjerne tror de folk er fjorten uansett, spesielt når personen de sitter og slenger møkk til sikkert er like gammel som dem *hostkremt*.) Endret 21. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Sportmanship FFS! I PCWer har jeg ikke vært borti whining. Forige gang jeg og en kammerat spilte noe 2on2 spilte vil ca ti kamper hvor kun to ble spilt ferdig. Greit at de ble eid, men å bare forsvinne uten et ord blir for dumt/frekt. Og når du også finner spam på IRC, så passer det bra å gi de personene en liten ferie fra diverse kanaler der Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 spiller 1.5 under navnet [HSS]Cheezy. er bare 15 men hater faktiskt å rakke ned på folk, så det blir som regel en vennlig tone noen som blir med på [siv.ing]Destiny (CD) 129.241.150.136:27015 ? er der i dette tidspunktet å får juling av folk som er myee bedre en meg Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 asså de som er gode i cs gamer som regel bare pcw og de som ikke er noe serlig gode gamer publick! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 asså de som er gode i cs gamer som regel bare pcw og de som ikke er noe serlig gode gamer publick! Der må jeg si meg litt uenig, mange profesjonelle spiller public som "kos". Men en del profesjonelle har ikke tid, da de både har jobb og greier i tillegg til klan-spillingen deres. Bah, jeg skriver tåpelig nå, er litt "tåkete". Og merk. Public = riktig Publick = feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå