Gå til innhold

Jeg liker ikke CS miljøet i Norge..

Anbefalte innlegg

Så har tenkt litt på det her.. Etter mye pub spilling, som mange av dere kanskje ikke beregner som "ekte" cs, har jeg fortsatt funnet ut at cs miljøet er no dritt.

Altså, det kommer en fyr inn på en server, han eier alt og alle, også sier en stemme inni meg "please, ikke vær en av drittsekkene".

Men det viser seg å være altfor mye å be om.

For med en gang han taper, eller noe annet skjer som han ikke liker, blir ordene ni**er, n00b, lamer, gull etc kasta rundt mer enn noen gang.

Og ikke nok med det, hvis man sku finne på og spørre dem om noe, f eks klan kanal, får man bare dritt tilbake. Eller ignorering.

Og etter å ha spilt masse mixer og slikt, har det vært mye av det samme, hvor folk blir kalt n00b hvis de gjør noe galt etc.

Det har hendt noen VELDIG få ganger, kanskje bare en gang, at en kjempebra spiller ikke har vært full av seg selv, og drittsekk samtidig.

Syntes det er så innmari kjipt, ikke noe annet sted slenges det mer dritt eller er det mer elite prat enn i CS.

Fatter ikke hvorfor folk må være så uhøflig hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe du er ikke alene eller kanskje siden ingen har replyet ? :)

Jeg kunne ikke vært mer enig i deg og jeg med flere har opplevd akkurat det samme. Eneste midlet vi har er bare å le av de som driver med 1337 språk og kjefting osv men er flere gang jeg bare får så mye aggresjon at jeg quitter CS enkelt og greit.

Dette gjelder ikke kun public så si 90% av alle PCW`ene jeg har søkt på så får jeg 1337 motstandere og mange ganger når vi vinner så skulle man tro de slår på aimbot og hele matchen blir ødelagt :(

Man merker disse 1337 ungene mest her i Europa siden her CS er egentlig størst.

CS miljøet har spawnet mange ekle esports unger dessverre og sverger jeg har møtt på de alle :angry:

Jeg er glad jeg driver med kampsport så jeg får utvøvd all aggresjonen, det er såpass ille .. når jeg dreper en og han svarer med "omg plz gull3k " da sier det PLING i hodet mitt. Dette er en av grunnenene jeg ikke drar på LAN lenger, hører jeg en 1337 unge så ender det med vold det er ikke til å unngå.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

hehe rimelig enig med han over, men jeg drar på LAN ;)

Men uansett CS var mye bedre før "In the old days" ;)

Derfor CS er kjipt og man har begynt å spille andre spill.

Anbefaler BattleField da dette setter nye aspekter på teamplay i forhold til CS ;)

Lenke til kommentar

Old news. :green:

Alle servere bør innføre regler mot sånt. Er det en "whiner" der, så kickes han enkelt og greit, etter hvert bannes, hvis nødvendig. Ikke noe men!

Bra at det er noen servere som har regler mot whiningen, men dårlig at det bare er få ganger det faktisk er admin's der.

*Tenner på strenge admins* - NOT. ;)

Lenke til kommentar
Altså.. er en grunn til at utrykket GG csnorge finnes da..

Ja, men mange som bruker det? Nei, ikke som jeg ser.

Det latterligste er jo taperne som whiner, men i begynnelsen av et nytt map, sier de "GLHF" og sånt.

Hvorfor kan ikke whinerne få sine egne utrykk, f.eks. BLBW (elns) - Bad Luck, Be Whined.

Lenke til kommentar

Ja, men det ekke bare whine i seg selv, det er hele attituden.

Maser om PCW, og hvor mye pub suger, altså hvis pub suger så spill et annet sted da ffs, ikke gidd å kall alle noob fordi du ikke liker det her.

Men mest av alt er det bare hele attituden.

Og nå har 14tiss(som btw, egentlig høres ut som fjorten tiss, altså feil i mine øyne) også brukt.

Hvis det er mer voksne menn, 18+ som oppfører seg slikt oppfordrer jeg dem til å få seg et liv. Jeg mener herregud.

Lenke til kommentar

ganske enig med at det er for mye idioter der ute ja,her om dagen var det helt extremt , matchen hadde ikke starta engang og de viste hvor 1337 de var med og skrike det nye ordet nabbs eller som han ene uber 1337`n sa nibz,det var nesten latterlig siden vi vant de 6 første rundene og de bare stakk.

Lenke til kommentar

Legger egentlig sjeldent merke til whine, det som er så gøyalt er at alle skal motsi seg selv, det er her jeg tar av.

Altså, skal man ha en mening om en ting, si at det er en ting man ikke liker så burde man ikke gjøre det man sier at andre _ikke_ skal gjøre selv.

Det her plager meg, jeg har i noen sammenhenger tendenser til å få et såkalt "whine-kick" at jeg tar helt av, men tar meg heller sammen og quitter etterhvert, kommer ann på hva det kommer av :p

Men, jeg tviler på at det bare er cs-norge, (jeg hater forøvrig ordet "cs-norge" da det høres ut som om vi spiller cs alle sammen, noe svært få egentlig gjør i det store og hele :)) som whiner, vi er sikkert like flinke i andre land og :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar
holdningen !

at folk tror de er bedre enn andre på alle vis bare fordi de har bedre aim.

og at de kommer inn på pubs bare for å vise skills.

ahjjj

haha, da kjeder du deg, spiller jo public fordi man enten ikke har noen pcw å spille og/eller at man vil ha det litt morro, spille public for å vise andre at du er flink må jo være idiotisk :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

CS miljøet virker som har ei opphopning av ein spesiell mentalitet, oftes kjent som

Fjortiss-oppførsel.

Derfor er den en god grunn til å la CS-miljøet leve.

For da kan vi andre som spiller BF og slikt slippe alle de idiotene!

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
18 års aldersgrense! Period. Voldsspill for gamle karer. Ikke småunger som ikke klarer å passe kjeften sin...

ahh, er ikke konstruktive kommentarer en fantastisk ting!?

DAMMIT!!! Jeg er bare en småunge 16, 23 mai blir jeg 17. :/

Vel, jeg er i hvertfall vokset fra "noob", og sånt. Har i grunnen aldri vært frekk i kjeften slik. Det kan være veldig sårende, og blir man såret spiller man enda dårligere, man får tårer i øynene, osv.

Nei, det der var ikke rene fakta. Er noen frekk i kjeften mot meg, blir jeg vanligvis forbanna, og tar i litt mer seriøst neste runde og eier vedkommende. Kanskje noen for en gangs skyld forstår at ikke alle gidder å spille 100% seriøst public.

Brukte og kalle meg en tid tilbake "Just for fun" elns, morsomme tider da. Slappet av på Catch-gamer, og dreit i statistikken min.

Lenke til kommentar
CS miljøet virker som har ei opphopning av ein spesiell mentalitet, oftes kjent som

Fjortiss-oppførsel.

Derfor er den en god grunn til å la CS-miljøet leve.

For da kan vi andre som spiller BF og slikt slippe alle de idiotene!

mvh

JanEirik

Dere kan vær så god å ta noen dere også, vi har full oversvømmelse med slike. "Det er ingen vits å gjøre forskjell", dere er akkurat som Telenor som skal gjøre forskjell! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Cs miljøet i norge er alt for public dominter, dessuten har det blitt en trend å "fakenicke" for at ingen skal vite hvem du er hvis du har dårlig stats.

Skjeldent flere enn 2-3 spillere på en pub server som spiller med realnicks :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...