rockeroff Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har mange av de samme problemene som omtales i denne tråden om plutselig rebooting. Men jeg har noen tilleggsspørsmål: -Jeg kjøpte RAMen min for halvannet år siden, og har ikke hatt problemer før for to uker siden, da maskinen begynte å reboote OFTE. Etter å ha søkt litt på nettet lastet jeg ned og kjørte Memtes86. Det fant over 1000 feil i RAMen. 1. Kan det være noe annet enn ramen som er skyld i problemet? 2. Hvordan kan ramen min plutselig ha så mye feil/kan den ha vært sånn lenge? 3. Går dette på garantien? På forhånd takk (se den andre tråden for litt mere info om pc'n min) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 oppdater biosen og andre drivere til maskinen.. hvis det ikke hjelper kan det hende du må flashe bios, altså reset'en Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 oppdater biosen og andre drivere til maskinen.. hvis det ikke hjelper kan det hende du må flashe bios, altså reset'en Du "Flasher" vel ikke BIOS når du resetter den?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå