Lint Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som kan hjelpe meg og sette opp nettverk. Har nylig lært meg med data og har ingen erfaring med nettverk, har prøvd å skaffe hjelp men ingen har liksom tid. Ska dele internett på 2 dataer via router (corega sd), dette funket helt jeg fikset fast ip adresse (pga ftp server), og nå kan bare det være en data om gangen på nett. Router er ubrukelig med andre ord. Hvordan skal jeg sette opp router og nettverk instillinger??? På forhånd Takk:)) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ska dele internett på 2 dataer via router (corega sd), dette funket helt jeg fikset fast ip adresse (pga ftp server), og nå kan bare det være en data om gangen på nett. Router er ubrukelig med andre ord. Hvordan skal jeg sette opp router og nettverk instillinger??? Har du satt opp routeren med den faste IP-en? Koblet kabel fra modemet til WAN-porten på routeren og maskinene i de fire portene på switchen på den? Det jeg finner merkelig er at du kommer på nett hvis dette er satt opp slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå