trust_any1 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har en kompis som har en Samsung E700, og når han da tar bilder med kameraet sitt, og prøver å sende meg en MMS med det bildet, så vises bare et lite hjørne av bildet. Er det noen som har en forklaring på hvorfor dette skjer? Og er det en måte jeg kan få sett hele bildene...? Håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 har du prøvd å lagre bildet i telefonminnet og åpne det fra gallery? Min 6600 leser fint bildene fra e700 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kan ikke ha noe med størrelsen han tar bildet med? Prøv å endre denne til et hakk mindre eller noe ... Har vært borti at noen hadde problemer med å motta engang da bildet var for stort.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 prøv å trykk på Valg og Objekter (tror det heter objekter) og så åpne bildet derifra. Husker jeg leste noe om at E700 sender mms med en annen standard eller skjema eller noe sånt, enn 6600. Husker at når jeg mottok mms fra E700 på min 6600 så de helt annerledes ut enn hvis jeg mottok fra andre mobiler. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 E700 mms'ene blir ofte litt rare på nokia sine mobiler.. De kommer som en fremvisning eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå