Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Svindel hos Elkjøp

Anbefalte innlegg

Det har aldri vært slik at forsikringen dekker samme pris som det du betale for den. Den har vært slik at den dekker det samme telefon koster, eller tilsvarende på skadeøyeblikket. Eneste forandringen er at du ikke kan kjøpe tilsvarende eller dyrere hvis telefonen som er skadet er tilgjengelig. Eneste grunnen til endringen er at så mange ødelegger telefonene med vilje for å kjøpe seg en nyere modell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme skjedde meg på Elkjøp Stormarked i Åsane/Bergen. De annonserte et Panasonic DV-kamera til 4500 på internett (prisen gjaldt ikke kun webshopen). Sjekket på nettet at de hadde kameraet tilgjengelig i butikken, men da jeg glad og forventningsfull troppet opp der etter jobb var det priset til 5500... Jeg sa ifra om prisen til selgeren, og han sjekket (motvillig) nettstedet deres og sa at han kunne selge det til meg for 4500. Mannen prøvde å få det til å virke som om han gjorde meg en enorm tjeneste; løpte rundt og "konfererte" med de andre selgerne etc. Handler kun på Elkjøp når jeg vet hva jeg skal ha, og vet hva som er "riktig" pris. En gang hadde de en to år gammel Yamaha DVD-spiller der til 3500 kr; den nye, oppgraderte og mer kompatible modellen kunne kjøpes andre steder til 1500 kr... Husk at Elkjøpselgerne får ulik provisjon alt ettersom hva de selger! :hmm:

Oppdatering 17/8:

Ser nå at alle prisene Elkjøp oppgir på dv-kamera på nett nå kun gjelder nettbutikken. Så da er den saken grei.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...