Melchior Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Jeg skjønner meg ikke helt på noen av folka her. Man kan ikke alltid få tilfredstilt alle sine behov. Vil man kjøpe noe billig f.eks på elkjøp når de har tilbud, så kan du ikke forvente gudommelig kundeservice i samme slengen. Er du derimot avhengig av god kundeservice og driter litt i pris så kan du stikke til din llille lokale hvitevareforetning som helt sikkert setter pris på deg som kunde nr 7 som kommer idag. For meg så virker det at mange folk her er så jævlig kravstore når de er i butikk..sikkert er de frekke også. Endret 25. juni 2004 av Melchior Lenke til kommentar
JimL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Vet ikke om det er nevt på de siste par sidene, men har enda til overs å høre om noen som faktisk har fått kjøpe en tilbudsvare på Elkjøp Bodø. Det er en generell regel at hvis varen er billig og blir reklamert for så har de den ikke på lager, i hvert fall virker det slik. Hvorvidt dette gjelder resten av landet vet jeg ikke, men syns det er litt drøyt at man skal reklamere for et produkt man ikke har. Endret 25. juni 2004 av JimL Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Problemet er at de "later" som de kan service. Har maskiner som måler service o.s.v. 3-4 forskjellige køsystemer. patetisk.. ***forlenger.e.. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Elkjøp kan sammenliknes med Se&Hør, man må ta det de skriver om med en klype salt. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Så lenge det er produkter som er av en god kvalitet så gjør vel ikke merke noen forskjell. Er sikker på at Akai leverer produkter som er gode dem også.Selvfølgelig får man hva man betaler for, du kjøper ikke en 28" TV til 2495 og forventer å få samme kvalitet som på en Sony til 7995... Du mener med andre ord at ikke LG produsert Radionette, Luxor og Matsui holder god kvalitet? Om du med hånden på hjertet mener dette, så har guttene på Olavsgård klart å fylle hodet ditt med for mye Elkjøp propoganda, og du bør seriøst se etter en annen arbeidsplass før det er forsent. Endret 25. juni 2004 av zaico Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Problemet er at de "later" som de kan service.Har maskiner som måler service o.s.v. 3-4 forskjellige køsystemer. patetisk.. ***forlenger.e.. Kølappsystemet i Elkjøp er genialt, mener du det er mer rettferdig at de som roper høyest får hjelp først? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 hensikten med denne tråden er iallefall opnådd. MANGE personer vet nå at de må sjekke prisen på web FØR de går på elkjøp for å handle. Jeg har gitt beskjed om dette også til venner og kjente, da jeg fortsatt mener at en så stor kjede som elkjøp bør opptre mer seriøst. PS! når jeg forteller dette, er første reaksjon ALLTID - svindel, derfor overskriften..... viser seg at mange ikke er klar over dette. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det med 4 av 150 stk sto i en eller annen nettavis for to-tre uker siden... Det stod faktisk i en papiravis samtidig.... slike som de trykker på papir og ikke på skjermen... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Tror du vi har noen kinatelefoner som er fulle av dritt som Expert sine telefoner ikke er? Nei, men dere selger en hel masse "kina" tv`er, dvdspillere, stereo, høytalere ol. Som er "brandet" om til "kjente" merkenavn som Radionette, Luxor osv. Tror du kan få vanskeligheter med å overbevise hw.no folket om at Packard Bell ikke er "bare møl". HW.no folket er folk med MYE peiling på data. Det er IKKE den gjennomsnittlige PC-bruker. Gamlefar vet vel faen meg ingenting om overklokking og modding. Derfor kjøper han seg Packard Bell som virker som faen til å betale regninger med og surfe på internett osv. Få deg et skikkelig argument. Brukerne av HW.no forumet representerer faen meg ikke hele norges PC kjøpere. Ang. "kinavarene". Komplett selger jo Eltax. De er ikke "brandet" om, men det er mye dritt. Det ligger også på samme prisnivå som Luxor og Radionette. Med unntak av LCD tv'er.. Edit: Konklusjon: AKAI, Luxor, Radionette og Eltax er alle billige "Kina" produkter som er lager for folk som trenger f.eks billig TV, hjemmekino osv.., men ikke har allverdens krav til produktet.... Over og ut.... Endret 25. juni 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 HW.no folket er folk med MYE peiling på data. Det er IKKE den gjennomsnittlige PC-bruker. Gamlefar vet vel faen meg ingenting om overklokking og modding. Derfor kjøper han seg Packard Bell som virker som faen til å betale regninger med og surfe på internett osv. Lol,godt sagt.Det selges mye dritt på Elkjøp,men vi hw.no folk kjøper da ikke utstyret vårt der. :!: Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Problemet er at de "later" som de kan service.Har maskiner som måler service o.s.v. 3-4 forskjellige køsystemer. patetisk.. ***forlenger.e.. Kølappsystemet i Elkjøp er genialt, mener du det er mer rettferdig at de som roper høyest får hjelp først? Så du mener altså at 3-4 kølapp systemer er bra? hvorfor ikke bare 1? De gjør alt så mye mer tungvint. Det er de elkjøp er eksperter på. Å gjøre ting tungvint for kundene. Når man da har 3-4 kølapp systemer og alt for få til å behandle de kundene som er der. Fordi de må HA en selger på hver post. Så mener jeg det ikke er genialt. Det er å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 3-4 kølappsystemer fungerer egentlig utmerket, da slipper du å vente på at folk som skal handle i andre avdelinger er framfor deg i køen. Det som er irriterende med avdelingsordningen til elkjøp er jo at f.eks. "mobilgjengen" ikke kan NOE om hvitevarer, altså blir du bedt om å trekke ny kølapp hvis du skal ha noe fra en annen avdeling når du da endelig var kommet igjennom i den første. Dette blir jo nesten som om man skulle betale forskjellige varer i forskjellige kasser på Coop, heh.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 i teorien ja....... i praksis neeeeei.... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hm, ok. Er så lite innom Elkjøp at jeg vet ikke hvordan dette fungerer i praksis. Gikk igjennom butikken en gang før jul tror jeg, men hadde da ingen planer om å gå til et så drastisk skritt som å trekke en kølapp og kjøpe noe! Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Kølappsystemet er der for en grunn, Elkjøp lager ikke et slikt system for at begge parter skal irritere seg over det. Prøv å se det positive med systemet for de ansatte isteden for den negative siden for kundene, de ansatte er mennesker dem også og når man ikke har et kølappsystem og det er kjempemange kunder i butikken, så kan dagen bli mildt sagt krevende. Det gagner begge parter det her, slutt å syte for at dere må vente litt i en kø, systemet er der for en god grunn, tenk over saken, hvorfor har Elkjøp laget/intergrert et slikt system? Prøv å se saken fra begge sidene, da er det lettere å finne ut hvorfor ting er slik dem er. Endret 13. juli 2004 av TechBoy Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Kølappsystemet er der for en grunn, Elkjøp lager ikke et slikt system for at begge parter skal irritere seg over det. Prøv å se det positive med systemet for de ansatte isteden for den negative siden for kundene, de ansatte er mennesker dem også og når man ikke har et kølappsystem og det er kjempemange kunder i butikken, så kan dagen bli mildt sagt krevende. Det gagner begge parter det her, slutt å syte for at dere må vente litt i en kø, systemet er der for en god grunn, tenk over saken, hvorfor har Elkjøp laget/intergrert et slikt system? Prøv å se saken fra begge sidene, da er det lettere å finne ut hvorfor ting er slik dem er. Vel... når det er få kunder i og jeg må vente i 20 min på grunn av det systemet. Og når jeg først får hjelp så vet ikke selgeren om noe av det vi spør om. Vi spurte om en mp3 spiller til en telefon. Vi fikk svar tilbake hva er en mp3 spiller? Være forståelses full etter lang venting i kø da. Tror ikke det nei. Når de er så inkompetente. Har seg selv å takke. Endret 13. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg kjenner best til Elkjøp i stavanger og forus (elkjøpgiganten). Når det gjelder pc så må jeg innrømme at jeg ikke engang vurderer å gå på elkjøp. Var der en gang da jeg tenkte på det men snudde på hælene etter en liten diskusjon med en selger. Når noen påstår at compaq ruler så kjenner jeg håra reiser seg i nakken Uansett. Jeg har jo handlet litt hs elkjøp da. Kjøpene har gått veldig greit og jeg har fått det jeg har betalt for. Dersom det skulle være noe å sette fingeren på så måtte det være ventetider. Dette er noe som plager meg utrolig. Hver gang jeg har vært der så er det å stå i kø dersom man trenger hjelp eller man skal betale. Jeg mener ikke at jeg forventer selgeren skal stå klar når jeg kommer men å vente en halvtime på å betale noen batterier, et spill eller noe annet tjafs er ikke noe for meg. Hvorfor kan ikke dem i kassen ta seg av betalingen og selgerene ta seg av kundebehandlingen? At dem i kasse skal bruke 15 minutt på en kunde for å hjelpe ham med mobilen er tull. Send ham til den avdelingen som har mobiler. men som sagt så har det gått veldig greit egentlig. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kølappsystemet er der for en grunn, Elkjøp lager ikke et slikt system for at begge parter skal irritere seg over det. Prøv å se det positive med systemet for de ansatte isteden for den negative siden for kundene, de ansatte er mennesker dem også og når man ikke har et kølappsystem og det er kjempemange kunder i butikken, så kan dagen bli mildt sagt krevende. Det gagner begge parter det her, slutt å syte for at dere må vente litt i en kø, systemet er der for en god grunn, tenk over saken, hvorfor har Elkjøp laget/intergrert et slikt system? Prøv å se saken fra begge sidene, da er det lettere å finne ut hvorfor ting er slik dem er. Sist gang jeg var innom der for å faktisk kjøpe noe forlot jeg butikken etter å ha venta i 20 minutter på å overleve køen, man kommer jo raskere inn i tusenfryd for h... Men som sagt, er ikke innom der for ofte, kan hende jeg bare har hatt uflaks. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kølappsystemet er der for en grunn, Elkjøp lager ikke et slikt system for at begge parter skal irritere seg over det. Prøv å se det positive med systemet for de ansatte isteden for den negative siden for kundene, de ansatte er mennesker dem også og når man ikke har et kølappsystem og det er kjempemange kunder i butikken, så kan dagen bli mildt sagt krevende. Det gagner begge parter det her, slutt å syte for at dere må vente litt i en kø, systemet er der for en god grunn, tenk over saken, hvorfor har Elkjøp laget/intergrert et slikt system? Prøv å se saken fra begge sidene, da er det lettere å finne ut hvorfor ting er slik dem er. Sist gang jeg var innom der for å faktisk kjøpe noe forlot jeg butikken etter å ha venta i 20 minutter på å overleve køen, man kommer jo raskere inn i tusenfryd for h... Men som sagt, er ikke innom der for ofte, kan hende jeg bare har hatt uflaks. Dessuten er får du mer for pengene i tusenfryd! :!: Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 De fleste som bruker hw-forumet vet nok hva som selges hos Elkjøp, og servicenivået i butikkene. Elkjøp er helt greit det - man får det man betaler for. Verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå