Gå til innhold

Kjøpe Whitebox hos andre en Whitebox

Filla

Anbefalte innlegg

-Fant ut gjennom dinside.no sitt forum, at www.audionet.no selger Whitebox også. Ifølge samme forumet, har IKKE disse samme problemene med levering og serivce (og direkte LØGN) som Whitebox.no, ifølge det brukere av dette forumet har hatt.

-Prisene ser ut til å være stort sett like.

- beklager om dette allerede var allmenn kjent :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg ikke har opplevd Whitebox som så farlig dårlig som du siterer her. Joda, veldig dårlig på leveranse og slikt, og ikke så flink å si fra når de er sene. Men hvis du snakker med de, så får du vite hva som skjer. De har såvidt jeg vet ikke kommet med løgner. De har bare kommet med tidspunkter for når maskinene skal bli sendt ut, basert på når de skal få maskinene hos sine egne leverandører. Når de da ikke får maskinene fra sine leverandører, så er det jo veldig dårlig at de ikke sir ifra til oss, så jeg er veldig enig i at de er dårlige på levering. Men når du har fått maskinen er servicen god. Det er i alle fall min oppfatning etter å ha kjøpt en CL50 som jeg ventet i 3-4 uker på, og sendt den inn til service en gang etter å ha hatt et lite uhell.

Men nå skal det sies at hvis man får maskinene fra noen andre, som gir like gode priser og ingen problem med leveringstider er jo det selvsagt veldig positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...