pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Jeg hadde etter å ha lest på "Forferdelige sider, Styggeste sidene @ the WWW", bookmarket Engevik-Tislevoll sine sider under "humor". Men i dag, når jeg skal inn og prøve å "hacke" javascriptpassordet, blir jeg mildt sagt rystet! Hadde tenkt å booke en hytte, men det viser seg nå at de har forlatt JavaScript til fordel for ASP. Etter at cfenzo og HalTan sendte inn skjemaet og påpekte javascript-sikkerheten og yNx sendte mail, har de visst tatt til fornuften. Ikke verst. Tok ikke mer enn halv-annen dag, heller! Creds til cfenzo&HalTan&[email protected] Endret 19. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Supert at de tok det såpass pent! (vil forøvrig legge til at jeg også sendte inn timeliste med "det lille attåt") Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 "Liten flue kan velte stort lass!" Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 må ikke glemme HalTan og da.. og det var en god nyhet.. for bedriften iallefall.. (takk for creds btw.. ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Betyr det at de 13 ukene jeg bestile på firmahytta ble slettet..? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Er redd for det, ja. Tror min bestilling den 16. mai også blir slettet. Selv om jeg la sterk vekt på at jeg var ansatt og ikke hadde tatt meg inn på siden via kildekoden for passordsiden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er redd for det, ja. Tror min bestilling den 16. mai også blir slettet. Selv om jeg la sterk vekt på at jeg var ansatt og ikke hadde tatt meg inn på siden via kildekoden for passordsiden. Vert kult om du faktisk fikk hytta også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå