AshtraY Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hay, imårga får eg 2 enermax vifter fra komplett. har dette kabinettet i lilla farge: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=113840&cks=PRL vifta i døra fungerar dårligt og skal byttast ut. Ok, Noken som vil gi meg ein kvikk framgangsmåte på korleis eg får ut den chieftec vifta? og eventuellt korleis eg tar i enermaxvifta? vifta er av typen: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=109212&cks=PRL btw: har forresten allereide ei fram i kabinettet mitt som drar inn luft, og ei bak oppe som drar ut.. Då plasserar eg eine enermax vifta i døra og den andre i den andre slotten bak i kabinettet? Takker og bukker for svar! Sidan eg får viftane imårga, passa det fint om dykk svara fortast mulig :] PS: har PC9800pro, vil gjerne få litt kaldare temp med kabinettviftene, vil plasseringane mine og viftene mine hjelpe på? (har deaktivert no mi kabinettdørvifte) Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 PS: har PC9800pro, vil gjerne få litt kaldare temp med kabinettviftene, vil plasseringane mine og viftene mine hjelpe på? (har deaktivert no mi kabinettdørvifte) Plasseringen av slikt du har satt viftene fungerer fint, har samme oppsettet selv og jeg har alltid behagelig temperatur inni kabbiset mitt ( har også PC9800pro, det lager en god del varme ja ) Viss jeg slår av viftene så øker temperaturen betraktelig, så det beviser jo at det funker Vifte i kabinett døra som blåser luft på skjermkortet funker supert ( Har en venn som har samme tower type ) Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 men korleis klarer eg å fjerne den gamle vifta i døra? og deretter ta den andre inn? Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skrur den ut ? eller er det sånne gummi dingser den er festet med? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tar jeg ikke feil, er den festet med to plastikk klips på sidene. Vipp disse ut og dra ut vifta, pass på å ikke bøye de så mye at de knekker. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) hehe klarte det, va ikkje vanskelig.. trykkte ned plastik "skruene" og bytta om.. Funka veldig bra no.. har ei PAPST vifte framm, ei enermax vifte i døra og to bake(ei papst og enermax øvst) bør eg "editere" mitt oppsett? Endret 20. april 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) jeg ville vurdert å ha 2 foran, 1 bak og 1 i døra Endret 20. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå