Dr3as Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Leter etter en veeeldig liten switch.. minimum 4 porters og så lenge den er så liten burde det ikke være noen støyproblemmer. Noen som har en å anbefale? max ca 500 kr Har bare en tp trukket fra routern til rommet mitt(opp igjennom veggen, på loftet og ned til meg), er heller ikke plass til flere så da tenkte jeg å sette opp en liten switch her.. Har nemlig en dekstop.. en server og til tider en laptop her.. bruker trådløst i dag, og veldig fint til maskinen søss bruker, pappa bruker og når jeg er andre steder en rommet mitt med laptopen.. men farten mellom ting blir jo ikke akkurat super.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Denne har jeg, og er veldig fornøyd. Den er kjapp, veldig liten, lager ikke lyd, og har vært online i over et år i strekk bortsett fra en gang da noen klarte å bryte strømmen til hele Vestlandet. Ellers har du jo 3com sine officeconnect som også er ganske bra. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har akkurat den samme som det vises til i innlegget ovenfor - funker fint den. Forøvrig kjøpte en venninne av meg en switch til under 200 kroner (!!) hos Komplett for et par uker siden - funket bra den og. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 sjå etter demovarer av switcher hos komplett og psdata =) Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 zyxel 5p zyxel 8p Jeg har 5-portern; liten, billig, laget av metall, gjør jobben. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har brukt 3 PCer på en enkel 5 porter fra SMC i et par år nå. Kompakt, Lydløs, ingen konfigurering, autosense på 10/100Mb og krysset, ikke-krysset kabel. Latterlig billig dings. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=109343&cks=PRL Brgds, Fuz Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 zyxel 5p var helt klart minst.. så blir vel en sånn en blir digg med full hastighet.. Billig var den da også Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg sitter med samme som Tooshed og Shimano. Fungerer perfekt den til mitt bruk Oi, ZyXELen var jo "latterlig" billig. Endret 20. april 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 geekstuff.no har en på tilbud nå da.. 8-ports for 300 kr!!! Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Denne har jeg, og er veldig fornøyd. Den er kjapp, veldig liten, lager ikke lyd, og har vært online i over et år i strekk bortsett fra en gang da noen klarte å bryte strømmen til hele Vestlandet. Ellers har du jo 3com sine officeconnect som også er ganske bra. En kompis av meg har den switchen, den er stabil og fin, men hvis du vil ha høy ytelse på nettverket, vil jeg ikke anbefalle denne. Den kvelse rett og slett når den får mye data og tygge på. Hadde et lite dataparty med den, vi var 8 stk, og når vi satte opp en fil server som alle slulle laste ned fra, korket den seg helt og nettveket fungerte ikke ordentlig før vi trakk ut strømmen og satte den inn igjen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har brukt 3 PCer på en enkel 5 porter fra SMC i et par år nå. Kompakt, Lydløs, ingen konfigurering, autosense på 10/100Mb og krysset, ikke-krysset kabel.Latterlig billig dings. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=109343&cks=PRL Brgds, Fuz Har noen sånne, og de er veldig stabil og greie... Ikke minst lette å sette opp. Det eneste du trenger er to sekunds tankegang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå