MuGzZ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ja, hvor kan jeg få det? Det var da muligt at få en oplader så man ikke skulle pille batt. ud hver gang man skal oplade, eller hører det med i pakken?? Og hvad med ekstra batt?? Helst et sted hvor jeg kan få det sendt til Danmark.. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ebay, billigere blir det ikke: USB-lader Flere ulike bagger Kjøpte selv batteri og original sonyveske til mitt kamera for snaut 250 kroner Lenke til kommentar
hr_wichmann Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Prøv batterier.dk. De har uoriginale batterier til en fin pris. Også ladere med alm. stik samt cigarstik, så de kan lades i bilen. Lenke til kommentar
MuGzZ Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Tak... Men vil helst ikke handle over auktion... Det vigtigeste er nok tasken, selv om jeg også er rimelig hooked på en oplader så man ikke skal ha batt ud hver gang man skal oplade... Lenke til kommentar
iacob Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Bruker du by now-funksjonen så handler du ikke på auksjon. Dette er ordinære butikker som handler inn store partier og selger varene latterlig billig via ebay. Jeg har bare gode erfaringer. Iacob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå