John Deere Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei! Har tenkt å invistere i en ny skjerm. For øyeblikket har jeg en Schneider 19` kjøpt på multicom for nesten fire år siden. Tror jeg ga 5000,- for den da, og det er jo ikke en gang CRT. Ellers er den ok, men har lyst på ny da jeg trenger to. Vurderer nå å kjøpe en CRT skjerm 19`eller mer fra 2-4000, - Men det er mye å velge i.. Hva er bra? Noen sier en bør kjøpe LSD skjerm, er det sant at disse er dårligere på spilling? Dette er en viktig faktor da jeg er en ivrig gamer.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen sier en bør kjøpe LSD skjerm, er det sant at disse er dårligere på spilling? he he, du vil i hvertfall få en enorm fargegjenngivelse på den hvis du finner på å slikke på den da Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen sier en bør kjøpe LSD skjerm, er det sant at disse er dårligere på spilling? he he, du vil i hvertfall få en enorm fargegjenngivelse på den hvis du finner på å slikke på den da Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tror jeg ga 5000,- for den da, og det er jo ikke en gang CRT. Ellers er den ok, men har lyst på ny da jeg trenger to. En 19" som ikke er LCD, men som heller ikke er CRT? hmmmm (et veldig hmmm) Hva slags skjerm kan det være Fra spøk til revolver, du kan få en 21" trinitron crt skjerm for 2000 på jmdata.as hvis du er heldig. Sjekk lista deres over brukte skjermer (med garanti). Ellers har du rett i det du antyder. For 4000 får du ikke en 19" lcd som egner seg til spilling, men du kan velge og vrake i crt skjermer som er ypperlig. Minuset med crt er størrelsen. Dersom det ikke betyr noe, så er det grei skuring. Hvis du ønsker å lære om lcd --> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172274 DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå