dr.phil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hver gang jeg installerer et program kommer jeg halvveis i installasjonen så står det at jeg mangler en fil.. Dette skjedde første gang på tg da jeg prøvde å installere 3d studio max. Etter dette har jeg prøvd å installere bl.a. need for speed, Macromedia MX studio,osv. Jeg lurer på om det kan være fordi norton har funnet en infisert fil som har blitt slettet. Egentlig aner jeg ikke hva jeg snakker om , men jeg håper at noen kan hjelpe meg.. Begynner å bli desperat Lenke til kommentar
Murty Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Står det navnet på filen som mangler.. i såfall hva er navnet på fila? er det det samme hver gang eller er det forskjellige filer? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har du prøvd å legge inn noe som ikke er warez? Lenke til kommentar
evensen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 kan være noe galt med minnet ditt, hatt samme problemet selv en gang Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Feilpostet, denne kategorien er for hardware, ikke instalasjon av programvare. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg