aaabbb666 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei... ! Jeg har en harddisk på 80gb som jeg har tenkt å partisjonere. Men så er jeg usikkert ossen jeg gjør det.. Har fått beskjed om at jeg burde ha gjort det da jeg installertet win-xp, men tenkte ikke over det da. Nå trenger jeg å dele den inn i flere partisjoner. Er det noen program som kan gjøre det ? Er det skadelig ? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er ikke skadelig.. Partition Magic er ganske bra.. Du kan også bruke Windows (huker ikke komandoene i hodet atm ) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det kan jo ikke gjøres i Windows hvis man skal beholde data. Alle vanlige verktøy forutsetter at man fjerner alle partisjoner og lager nye, og det medfører at alt på disken forsvinner. PM derimot lar deg forandre størrelsen på en partisjon med data på, slik at det gjøres plass til en ny partisjon. Men det er ingen garanti for at du ikke mister data, hvis noe går galt så kan man miste alt. Lenke til kommentar
JA Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har ikke hatt ett eneste feilskjær med Partition Magic. Det eneste er at du må ha en nyere versjon for å jobbe med store disker. Ellers så gjorde et enkelt søk på Google at jeg fant denne 30 dagers demoen av 7tools Partition Imager 2003. Lykke til! http://www.tucows.com/preview/341778.html Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Fikk en cd med Partition Magic hos naboen. Og Dæven det eier !! :D Nå anbefaler jeg alle å skaff seg det !! Takk For tipset ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå