Gå til innhold

Er det mulig og gjenopprette en harddisk som er slettet?

Anbefalte innlegg

Jeg har klart på et eller annet vis og slette min 60 GB harddisk so jeg er veldig avhengig, under nyinstallasjon av Windows XP? Er det noen som vet om jeg kan gjenopprette disken eller må jeg sende den in til et redningsfirma?

Trenger svar så fort som mulig

Mange hilsen sven

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har programmer som kan finne igjen tapte partisjoner osv. Easy Recovery er et slikt. Men hvis du har lagt noe oppå, f.eks. innstallert et os, så kan det være verre å få fatt på noe.

Hvis ikke du har utrolig god råd, ville jeg ikke sendt inn til gjenoppretting, det er snakk om mange tusen kroner.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Greide å gjøre det samme med min 60Gb hdd for en stund siden, men greide og få tilbake det meste ved hjelp av easyrecovery. Det beste programmet jeg fant var filerecovery 3.1 , last ned demoen og sjekk du finner det du trenger..

Du trenger egentlig ikke 2hdd, men to partisjoner.. Jeg hadde 2 partisjoner en med winxp og alle programer som jeg da også har på cd. og en med alt som jeg ikke hadde på cd.

Skal du da få tilbake alle filene bør du nesten ha en til hdd.

Stresset ganske lenge med å finne ut av det, men fant til slutt det geniale programet. Easyrecovery selv om filerecovery var det beste.

Easyrecovery fant ikke alle filene, ikke pakkete filer, men fant f.eks igjen alle divx filmene osv.

Filerecovery fant alle filene igjen.

Jeg hadde da formatert og installert winxp på den partisjonen jeg fant tilbake all data på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...