skibum Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jo, det er kanskje sant det, men det skjer på plasser hvor det blir irriterende, f. eks meldingsskriving. Dvs. tar jeg en pause og lyset blir slått av så kommer det en bokstav når jeg trykker og jeg blir sittende og vente på at lyset skal komme på, ikke det helt store problemet, men det er nok til at det merkes (Og ja, jeg er dårlig til å skrive SMS ) Lenke til kommentar
skibum Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei igjen Da har jeg oppgradert til firmware ver. 4.09.1 datert 26-02-04. Det beste med denne oppgraderingen er at det ser ut om den irriterende pausen til lyset kommer på er borte, og enda viktigere, når skjermsparer er på krever det ikke at du trykker en knapp først før du kan trykke unlock og *. Når man bruker telefonlisten er det at man skriver navnet som default borte, og man må bytte til bokstaver for å få dette til. Noen mener dette er dårligere, men jeg liker det faktisk sånn. Skal si fra videre når jeg finner evt andre ting som jeg mener er forbedringer/forverringer. Lurer også på om det er noen side hvor det offisielt står hvilken firmwareversjon som er den siste, for jeg har vel fått den nest siste i følge dette forumet..... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har en liste her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=252 Den er selvsagt uoffisiell, siden Nokia ikke offentligjør noenting om firmwares. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ser at FW oppgraderingen "5.27.0" har kommet ut... Litt mere spennende enn "4.09.0". Vurderer litt å oppgradere selv om jeg tenker litt på det gode "slagordet"; "If it aint broke; don't fix it..." Lenke til kommentar
skibum Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei igjen Glemte å si at med 4.09 funker vibrasjonsvarsling selv om lyden er skrudd av på meldinger, så det var noen som klaget over det lenger opp Lenke til kommentar
jrs Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noen som vet om 5.27 er tilgjengelig i Norge ennå? Lenke til kommentar
slusk Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lurer fælt på det samme.. Jeg har problemer med at mobilen alltid lager et en slags klikkelyd etter hver lyd blir spilt av med 4.09-firmwaren, som om høyttaleren blir "skrudd av" eller noe.. andre som har opplevd det samme? Veldig irriterende iallfall, og kan spesielt merkes når man skrur på mobilen og animasjonssekvensen med hendene kommer, og lyden ikke spilles helt ferdig. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 merkelig at dere snakker om Firmware 5.27, har 3 i familien som har nokia 6600, 2 stykker har levert inn for FW oppgraderinger å begge ente opp med 4.09.1. For det var den siste. Ene brukte elkjøp og han andre brukte et annet service senter. Og dette ble gjort nå siste 2 ukene. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 må være noe tull med di service butikkene som ble brukt for ser jo ikke ut som 4.09.1 er den siste... Changelog for 5.27 Lenke til kommentar
skibum Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmm Jeg var også og oppgraderte min 6600 nylig og fikk også 4.09.1 så det er mulig den ikke er ute på norsk (5.27)?? Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 fikk mail fra en service godkjent butikk for nokia angående firmware og her er svaret: "Beklager men vi har for tiden ikke muligeht til å oppgradere 6600. Men har sjekket i databasen til nokia og siste frigitte software for 6600 er 4.09.1. Denne ble sluppet 09.07.2004" Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 en annen ting som er kjekt når man har oppgradert software er at man kan ta opp "ubegenset" video med lyd med ETI camcorder. Som gir crappy kvalitet, og er et hælvete å konvertere filene slik at man kan se dem på PC, men alikevel så kan du ta så lange filmer du vil da. Dette er noe som har irritert meg siden jeg kjøpte telefonen, skjønner ikke hva Nokia tenkte på når de laget en video opptaker som kun kunne filme i 9 sekunder Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Akkurat 9 sekundersgrensen er ikke det som irriterer meg. At de bruker Real-drit er helt idiotisk. Hadde de bare brukt WMV så kunne kanskje både bilde og lydkvaliteten vært OK, og ikke minst, det ville vært mulig å se den på andre ting enn mobilen uten å stresse. Lenke til kommentar
fashion Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg har fått oppgradert firmwaren til 5.27.0 Mobilen fungerer bedre nå. Flere programmer som virker osv... Går raskere å åpne kaldender og kontakter Lenke til kommentar
N-6600 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har fått oppgradert firmwaren til 5.27.0Mobilen fungerer bedre nå. Flere programmer som virker osv... Går raskere å åpne kaldender og kontakter Er denne versjonen på Norsk eller Engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå