Gå til innhold

Firmware 4.09 oppgradering til Nokia 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder å bare å oppgradere sw så forlanger verkstedene at enn tar med seg kvittering.

Det har jeg aldri blitt forespurt om. Og ingen av mine telefoner har blitt oppgradert der de er kjøpt. :)

Hei

 

Jeg oppgraderte min 3510i hos Zodiac i Oslo og ville helst ha kvittering for at det skal gå på reklamasjon,de gjorde det gratis,men egentlig er det ikke gratis hvis du ikke har med kvittering,ved reklamasjon så er det vel sånn at verkstedene får dekket servicen fra produsent hvis du har med kvittering,hvis du kun skal oppgradere sw uten at det er noe galt med den.

 

De gjorde det på ren goodwill!!

Lenke til kommentar
Hva er et service senter? :blush::hmm: og er det noen som vet om det er noen i nærheten av bærum, oslo. ?

Du har også Commit Toron i Sandvika (rett på oversiden av gamle Elkjøp - dvs. der Anton Megastore ligger nå). De er veldig serviceinnstilte og profesjonelle.

 

Av egen, personlig erfaring vil jeg ikke anbefale Mobilfikser'n i Oslo, ref. "Kjøpslov-innlegget" mitt fra tidligere.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

smoker2: Selvfølgelig gjør dem det! Det er jo hele meningen med å gi ut nye firmware. Eneste som blir gjort, er å fikse bugs, og optimalisere softwaren slik at den går fortere/bedre. Så i 99% av tilfellene vil den gå bedre. Om det er veldig merkbart er ikke sikkert, men det blir i alle fall ikke dårligere.

 

Det kan imidlertid være endringer i funksjoner som kan være plagsomt, som f.eks at det ikke lenger er mulig å sende .sis filer direkte fra mobiltelefonen. Det er så vidt jeg vet den eneste negative endringen gjort siden firste firmware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...