MyClassicT68 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Når det gjelder å bare å oppgradere sw så forlanger verkstedene at enn tar med seg kvittering. Det har jeg aldri blitt forespurt om. Og ingen av mine telefoner har blitt oppgradert der de er kjøpt. Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvordan kan jeg skjekke hvordan FW jeg har ?? Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 hva er et service senter? og er det noen som vet om det er noen i nærheten av bærum, oslo. ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvordan kan jeg skjekke hvordan FW jeg har ?? *#0000# eller noe sånn, har ikke mobilen ved meg med mener sterkt at dette er koden... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 hva er et service senter? og er det noen som vet om det er noen i nærheten av bærum, oslo. ? Hei Det er et service senter som heter Zodiac som ligger bak Storosenteret i Oslo,de har service på Siemens og Nokia Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Når det gjelder å bare å oppgradere sw så forlanger verkstedene at enn tar med seg kvittering. Det har jeg aldri blitt forespurt om. Og ingen av mine telefoner har blitt oppgradert der de er kjøpt. Hei Jeg oppgraderte min 3510i hos Zodiac i Oslo og ville helst ha kvittering for at det skal gå på reklamasjon,de gjorde det gratis,men egentlig er det ikke gratis hvis du ikke har med kvittering,ved reklamasjon så er det vel sånn at verkstedene får dekket servicen fra produsent hvis du har med kvittering,hvis du kun skal oppgradere sw uten at det er noe galt med den. De gjorde det på ren goodwill!! Lenke til kommentar
MyClassicT68 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva er et service senter? og er det noen som vet om det er noen i nærheten av bærum, oslo. ? Du har også Commit Toron i Sandvika (rett på oversiden av gamle Elkjøp - dvs. der Anton Megastore ligger nå). De er veldig serviceinnstilte og profesjonelle. Av egen, personlig erfaring vil jeg ikke anbefale Mobilfikser'n i Oslo, ref. "Kjøpslov-innlegget" mitt fra tidligere. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hei De som har den siste sw på 6600,er det forresten 4.09?Fungerer den bra?Er den bedre enn 3.42.1?Blir funksjonene bedre enn med den gamle? Endret 6. august 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 For ordens skyld, er det v5.27.0 som er siste firmware til 6600. Les mer om endringene her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=252 Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei Jeg lurte egentlig på om de nye sw-oppdateringene fungerer bra på 6600.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Akkurat det er vel en selvfølge? Lenke til kommentar
fashion Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som har oppgradert til 5.27.0 ? Er den tilgjengelig hos servicesentrene i norge? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som har oppgradert til 5.27.0 ? Er den tilgjengelig hos servicesentrene i norge? Hei Har du den forrige versjonen (4.09).Fungerer den i så fall bedre enn den første versjonen? Lenke til kommentar
fashion Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som har oppgradert til 5.27.0 ? Er den tilgjengelig hos servicesentrene i norge? Hei Har du den forrige versjonen (4.09).Fungerer den i så fall bedre enn den første versjonen? nei, har fortsatt den første versjonen Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det som har versjon 4.09 eller 5.27,i tilfelle fungerer de bedre med en av de i forhold til 3.45?Kan noen svare på det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 smoker2: Selvfølgelig gjør dem det! Det er jo hele meningen med å gi ut nye firmware. Eneste som blir gjort, er å fikse bugs, og optimalisere softwaren slik at den går fortere/bedre. Så i 99% av tilfellene vil den gå bedre. Om det er veldig merkbart er ikke sikkert, men det blir i alle fall ikke dårligere. Det kan imidlertid være endringer i funksjoner som kan være plagsomt, som f.eks at det ikke lenger er mulig å sende .sis filer direkte fra mobiltelefonen. Det er så vidt jeg vet den eneste negative endringen gjort siden firste firmware. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei Har et spørsmål til dere som har fått siste firmwareversjon. Er det irriterende tidsrommet fra man trykker på en knapp til lyset kommer på ordnet? Tror det er noe av det dummeste med N6600 jeg vet iallefall Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei Skibum Jeg har den første sw og når jeg trykker på en knapp så kommer lyset på med en gang,hvor lang tid tar det hos deg? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hei Tar vel sikkert litt i underkant av et halvt sekund, akkurat lenge nok til at det er irriterende. Min FW versjon er 3.42.1 datert 16.10.03. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) skibum: Jeg opplever det samme problemet av og til. Det kommer helt an på om jeg er i et program, i meny etc. Vanligvis kommer lyset med en gang. Har samme firmware som deg, men opplevde det også på min 3650. Endret 9. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå