El-Hadji Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nå begynner det å nærme seg 1 uke (onsdag) siden jeg ga adressen min til hw crewet. Begynner å bli litt urolig for om jeg har skrevet feil adresse eller om det kun er dere som er litt trege med å sende ut? Ikke noe kritikk, må bare finne ut om noen stygge skriveleifer har sneket seg inn eller om de har glem meg Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har ikke mottatt noe heller ennå, men jeg stoler på at det dukker opp snart Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Vel, jeg har ikke engang fått beskjed om å fortelle dem adressen, så med mindre de er allvitende så skjer det vel neppe noe enda.. Endret 19. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Premiene er ikke utsendt enda, fordi Antec har ventet på et par adresser, og ikke alle var like flinke til å gi adressen umiddelbart. Håper vi får sendt ut premiene i løpet av uka. Bamsefar: Sender du adressen din til meg i mail? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Ooops.. Er vant til å bli spurt om det meste. Tenke selv er noe nytt.. Mail er sendt.. Endret 19. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Var ikke du som var sen, var noen andre adresser som var viktige å få for noen dager siden, men de fikk beskjed Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 då vet me iallefall det, sleppe å bekymra meg då.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vinterkonkurranse: Premier Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hallo!!!...når du først får noe gratis så får du da være tålmodig. Ventet å lese denne posten og se det hadde gått noen måneder....en EN liten uke??? Selv om gavene hadde vært sendt kunne dette vært normal leverings tid hvis man er uheldig med posten og utsendinger. Men som dere ser...ting ordner seg!! AKIRA Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 cool an litt da, jeg bare lure på om jeg hadde skrevet feil eller noe slikt! Det var ikke ment som kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå