wotg Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Sånn når vi er inne på stoler og sånt Hva slags skriverbord har folket? Jeg bruker et bord fra www.tecnospa.com serien heter Nomos og finnes i mange forskjellige konfigurasjoner. Mitt er 80cm dypt og 200cm bredt og kommer med en slags kabel spiral til å samle opp alle ledningene. Ikke mitt bord........but you get the idea Lenke til kommentar
hart Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har lyst på et gammelt bilsete og sitte i, men det blir mye stress og ordne "føtter" som den kan stå på. Om du får tak i en gammel rallystol (om du trenger 4-punkts selene får du selv avgjøre) så skal det ikke så mye mekking til for å feste et standard kontorstolunderstell til den.. At det ser rart ut er en annen sak.. Lenke til kommentar
CD Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 http://www.netthandelen.no/index.php?s=264...xpand=0,204,280 Denne stolen er prikk lik en de hadde på Jysk til 500,- bortsett fra at Jysk stolen ikke har nakkeputen Lenke til kommentar
wotg Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Helt enig Hart. Det må være gjennomført, og det er det.............. selvfølgelig Lenke til kommentar
hart Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Det ramlet ned noe propaganda fra Skeidar i postkassen min i dag.. der har de en stol som kalles Hektor (vnr 4522200) kr 895,- og en som heter Victor (4522300) 1395,- begge ser ut som om de er hyggelige å sitte hele dagen i... WOTG: Det er bra, ellers så blir det ikke så langt unna det å drikke rødvin fra ølglass, det mister sjarmen totalt. Endret 21. april 2004 av hart Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvis du skal lage stol av bilseter (det er veldig lett hvis du bare får noen til å sveise litt) vil jeg anbefale seter fra amerikanere eller volvo, de har store gode myke seter, amerikanere er dessuten glade i armlener. Lenke til kommentar
hart Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvorfor ikke få tak i en gammel rullestol? så blir det lett å bevege seg rundt, skjermen _kan_ jo monteres på et stativ foran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå