Coffie=JavaCode Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er de nye modellene bare varslet eller er de klar for levering hos forhandlerene ? De skal i prinsippe være mulig å kjøpe hvor som helst, men Norge er ikke høyt oppe på Apple sin prioriteringsliste. Du kan jo stikke innom en apple butikk å spørre. Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Takk for tips angående studentrabatt. Noen som har benyttet seg av denne? Må visst ta en telefon til Apple for ordentlig info. Dessuten må man etter det jeg forstår bestille gjennom agent og ikke på nett. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg brukte studentrabatt når jeg kjøpte Ipod. Da kjøpte jeg via OFL. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Til de som bare trenger en surfemasking til best pris og der forutsetningen er en PowerPC med G4 prosesser, vil jeg henvise til eMac. En semiportabel alt-i-en skjermkabinett fra 7 500 kr. Dette er eMac: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...0.0.1.7.2.1.1.0 -- Nasir Khar www.barbara.no Officeline ha den gamle versjonen 1000 kroner billigere, men 128 ram er jo ganske på grensen til hva som er "lovlig". Hvarfor skal jag prata svenska när jag är norgubbe? Bare jobber i sverige jeg. Lenke til kommentar
Psalm Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det ikke mulig for barbara.no å teste en av de nye Powerbookene? Og så sammenligne den med en Centrino? Hadde vært interessant å sett hvor langt bak Apple er på ytelse. G4 er gammel teknologi, det er fakta. På design, brukervennlighet og smarte løsninger så ligger de helt klart foran, men for meg som er avhengig av litt hastighet så blir det desverre for mye stress med mac. Kom med PowerBook G5... da skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå