nilka Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nye bærebare fra Apple Apple har lenge levert noen av de lekreste bærbare datamaskinene på markedet. Og det er en stund siden siste revisjon av både iBook og PowerBook dukket opp, men i dag har Apple revidert alle modellene. Den fronten det har skjedd mest på er vel kanskje iBooken der de 2 største modellene nå kan leveres med DVD-brenner Les artikkelen her Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ohh de skulle lakket de Liquid Black men Fy f for et digg design Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bare så tragisk at prisen er så høy! Som student er det litt vel luksuriøst å betale så mye for design og ofre så mye ytelse. Selv om jeg sikler etter det meste Apple lager. Har jo investert i en iPod... men bærbar Apple kan jeg ikke forsvare å kjøpe med min økonomi. sukk... Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Linken til maskina funker ikkje Edit: Wow, mitt 200. innlegg Endret 20. april 2004 av TonyMontana Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 www.apple.no 10'000 er da ikke så mye for en student jeg vil ha, noen som vil kjöpe min fujitsu siemens? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Prinzmetal... er du student kan du få ett fint avlslag Lenke til kommentar
xstian Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 OI OI OI!!! DVD-brenner! 167mhz buss! Apple har virkelig overgått seg selv! Løp og kjøp, folkens! Bedre enn dette blir det ikke! eller... Oi, de ligger så langt etter... Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Neida, 10.490,- er ikke så ille for en student. Men det er jo dame-modellen med bare 12" skjerm. Liten og søt, helt nusselig... Men 12" tommer? Getouttahere! Avslag Josteinsen? Jeg er lutter øre... PS Siden jeg disser Apple så jeg får dårlig samvittighet, litt skryt også: Da min iPod uheldigvis gikk i stykker fylte jeg så ut et skjema på nettet. Vips kom det en UPS bil på døren, plukket den opp, og en uke senere kom jammen samme UPS fyren med en splitter ny iPod! Da hadde den vært helt til Nederland for reparasjon (dog uten særlig hell). Er ikke det bra kunde-behandling eller? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Neida, 10.490,- er ikke så ille for en student. Men det er jo dame-modellen med bare 12" skjerm. Liten og søt, helt nusselig... Men 12" tommer? Getouttahere! Avslag Josteinsen? Jeg er lutter øre... PS Siden jeg disser Apple så jeg får dårlig samvittighet, litt skryt også: Da min iPod uheldigvis gikk i stykker fylte jeg så ut et skjema på nettet. Vips kom det en UPS bil på døren, plukket den opp, og en uke senere kom jammen samme UPS fyren med en splitter ny iPod! Da hadde den vært helt til Nederland for reparasjon (dog uten særlig hell). Er ikke det bra kunde-behandling eller? Les her om rabatten: http://developer.apple.com/students/sthardware.html Koster deg $99, men du får 20 prosent avslag på én maskin. MVH Audun Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Oi, de ligger så langt etter... Den synes jeg var dum. Folk har vært fornøyd med MAc sine hardware-spesifikasjoner, og så oppgraderer de iBook og Powerbook serien sin til en enda høyere-siklefaktor, for så kommer en eler annen x86-elsker som disser det. Personlig hadde jeg kjøpt meg en iBook om jeg hadde hatt råd. Fin liten bærbar til skole og grafisk web-design. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kjøpte meg en PC til å ha på skolen. Mann, hvor XP2500+ drar fra G4 733MHz. Og prisen vil jeg tippe ligger på rundt det samme nå, i og med at sistnevnte er et ganske gammelt system. Men jeg så en sånn rosa iBook eller noe her i en annen tråd, og den var sannelig sexy. Lenke til kommentar
Jave Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 OI OI OI!!! DVD-brenner! 167mhz buss! Apple har virkelig overgått seg selv! Løp og kjøp, folkens! Bedre enn dette blir det ikke! eller... Oi, de ligger så langt etter... vel, så vidt jeg vet så var Apple først ute med DVD brenner på bærbare... Apple er mer kjent for å ligge i forkant enn å ligge etter, Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) He he, stemmer vel det... Men der har du Apple i et nøtteskall. De er et paradoks. Egentlig i forkant, men også litt i bakkant. Ikke snusfornuftig økonomisk å investere i, men absolutt verdt pengene... Jeg blir gal! Jeg vil ha og jeg vil ikke ha Apple! Omtrent som Heraklit, som i sin tid steg ned og steg ikke ned i en og samme elv... (Hvis noen husker sin Ex.phil.) Endret 21. april 2004 av Prinzmetal Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kjøpte meg en PC til å ha på skolen. Mann, hvor XP2500+ drar fra G4 733MHz.Og prisen vil jeg tippe ligger på rundt det samme nå, i og med at sistnevnte er et ganske gammelt system. Men jeg så en sånn rosa iBook eller noe her i en annen tråd, og den var sannelig sexy. Dette är et bärbar forum.... 733 MHz hra etter hva jeg vet kun eksistert i stasjonär maskiner. Hva du mener med drar ifra vet jeg ikke, går det fortere å legge til drop shadow i photoshop? Lenke til kommentar
iNas Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Legg forøvrig merke til at det er engangsrabatt for studenter. Men så er folk flest bare studenter en gang i livet. Mer om Apples ADC-program: http://developer.apple.com/students/sthardware.html Velg produkter fra Apple Norge: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore På gjentrykk! -- Nasir Khar www.barbara.no Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ah, som alltid ser Powerbookene flotte ut... *sikle* Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
iNas Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Takk for din tilbakemelding, McDr. Det er bare til å skrive på svensk her på barbara.forum! Kjello: Du får bare sikle videre! Vi trykkes over en prat:) -- Nasir Khar www.barbara.no Lenke til kommentar
iNas Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Til de som bare trenger en surfemasking til best pris og der forutsetningen er en PowerPC med G4 prosesser, vil jeg henvise til eMac. En semiportabel alt-i-en skjermkabinett fra 7 500 kr. Dette er eMac: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...0.0.1.7.2.1.1.0 -- Nasir Khar www.barbara.no Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er de nye modellene bare varslet eller er de klar for levering hos forhandlerene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå