Acurus Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Sitter og knoter med og få programmet mitt til og lese to ting fra fil. Filene ser typisk slik ut: 10 10 .......... .......... .**...***. .**....... .......... ....***... .....*.... ....***... .......... .......... Jeg skal lese de to talla inn i ver sin int variabel. og stjernene og punktuma leser jeg inn i en char matrise. noen som har noen tips til hvordan jeg skal gjøre det? Jeg klarer stjernene og punktuma men ikke talla. edit: skrive feil. Endret 19. april 2004 av kule-ku Lenke til kommentar
søppel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 temp.txt: 10 10 #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; int main() { fstream f("temp.txt"); int a, b; f >> a >> b; cout << "a: " << a << endl; cout << "b: " << b << endl; return(0); } // main() a: 10b: 10 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) ikkje verre!? oki. hjertlig. prøver nå. Edit: Takker da funka det! Endret 19. april 2004 av kule-ku Lenke til kommentar
søppel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 np Du mekker for noe egentilg? Lagring av bitmap-bilder (svart/hvitt) ellernoe? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Nei. Conway's game of life. mangler bare grafikken nå . hærsens ncurses! edit: leif Endret 20. april 2004 av kule-ku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå