Gå til innhold

Hauppauge WinTV-PVR-350


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Jeg har Winfast TV 2000 XP Expert edition, og har hatt det i 2 uker. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte det tidligere :) Storfornøyd med både lyd og bilde, lynrask kanalskifte og direct-burn muligheter. Det eneste jeg mangler, er en som kan komme med pils og kaffe til PC`en :D

 

Man kan velge med den medfølgende programvaren hvilken kvalitet man vil ta opp i, og jeg synes den medfølgende programvaren var god, og oversiktlig. Men ikke installer den som følger med på CD`en, last det ned fra produsenten sine sider.

 

Løp og kjøp.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
har sett at det er en deluxe og en exepert edition av dette tv kortet. Noen som vet hva som er forskjellen? er det bare en radio tuner eller noe sånn?

Det kommer ikke så godt frem på sidene til produktet, eller på sidene til Multicom, men det er radio på expert-utgaven.

 

Så vidt jeg kan se, er den eneste forskjellen mellom DeLuxe og Expert-utgaven den medfølgende programvaren.

 

http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_...p_expert_1.html

http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_...p_deluxe_1.html

 

Vær oppmerksom på at den siste linken sammenligner Deluxe mot vanlig utgave, ikke mot Expert.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Forskjellen på deluxe og expert er hastigheten på kortet, uten at jeg skal si det for sikkert. I butikken sa de at expert-kortet er en oppgradert verson av deluxe som egentlig ikke skulle komme i salg så tidlig som den gjorde. Markedet skulle få kjøpe seg deluxe før de gav ut expert som er bedre.

 

Jeg sitter med dette ekspert-kortet nå og er mer enn fornøyd! Trodde aldri at et tv-kort til den prisen var så bra! En kamerat har et annet tv-kort fra komplett(kostet litt over 2000 i høst), men det er ikke på langt nær like bra som det expertkortet mitt!!! :thumbs:

 

Kortet fungerer perfekt! Kunne ikke vært mer fornøyd. Kvaliteten på både lyd og bilde er så bra som antennen din tillater!

Lenke til kommentar
Forskjellen på deluxe og expert er hastigheten på kortet, uten at jeg skal si det for sikkert. I butikken sa de at expert-kortet er en oppgradert verson av deluxe som egentlig ikke skulle komme i salg så tidlig som den gjorde. Markedet skulle få kjøpe seg deluxe før de gav ut expert som er bedre.

 

Jeg sitter med dette ekspert-kortet nå og er mer enn fornøyd! Trodde aldri at et tv-kort til den prisen var så bra! En kamerat har et annet tv-kort fra komplett(kostet litt over 2000 i høst), men det er ikke på langt nær like bra som det expertkortet mitt!!! :thumbs:

 

Kortet fungerer perfekt! Kunne ikke vært mer fornøyd. Kvaliteten på både lyd og bilde er så bra som antennen din tillater!

tror nok jeg må bestille dette kortet i nær fremtid, har UPC kabel tv, så da skal jeg ta opp en del :thumbs:

Lenke til kommentar

hvordan er det med linux-støtten for kortet? Hva med støtte for freevo ?

 

Har et MSI TV @nywhere kort fra før, hvor jeg ikke er fornøyd med bildekvaliteten. Det går greit å se en eller annen dårlig serie, men funker dårlig til f.eks. en fotball-kamp... (Det kjører jeg på en win-boks)

Endret av daffyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...