Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Superb!

Får du lyst til å fortsette å bygge på dette kabinettet litt etterhvert, ville jeg kjøpt en Slot-In DVD-spiller, laget en treplate med hull akkurat der du skyver DVD'en inn og lakkert treplaten likt som resten av kabinettet.

Det hadde blitt utrolig stilig, kun èn liten sprekk i hele fronten der du skyver inn DVD'er/CD'er!

Tviler på at jeg gidder. :roll: Det ender vel med at jeg kjøper meg et vanlige micro-atx kabinett, og setter dette på loftet til å støve ned. Men det ser nå ganske bra ut, om jeg skal si det selv.

Lenke til kommentar
digga opphenget til cd/hdd :thumbup: *stjele litt av ideen* (er det greit eller?)

Selvsagt helt greit det. :w00t: Problemet var å finne en fornuftig måte å feste selve "opphenget" fast til kabinettet. Borrelås er jo ikke helt optimalt. Du kan jo se om du finner på noe smartere. Kanskje en slags løsning med skrue/mutter istedet, for å få det til å sitte 100% fast.

Ellers må jeg si at å lage selve kabinettet var jo piece of cake, det var alt småplukket som var vanskelig. Ihvertfall med bare en drill og en stikksag til rådighet.

Lenke til kommentar
Har du brukt IO-plate på kontaktene bak (ps2++)? Fikk ikke helt med meg dette på bildene. Jeg driver m koffertprosjekt nå (går jæævlig treg), og driver og slåss å få målt til ting og tang...

Nei, det er bare et firkantet hull.. Siden kabinettet bare står i ro uansett gadd jeg ikke dille noe mer med det. Kunne evt kuttet til en finérplate, men pytt sann. Med en koffert som du skal ha med deg er det kanskje litt mer kritisk at ting er tette. Sannsynligvis er vel det enkleste å få tak i rester fra et gammelt kabinett. :cool:

Lenke til kommentar
Med en koffert som du skal ha med deg er det kanskje litt mer kritisk at ting er tette. Sannsynligvis er vel det enkleste å få tak i rester fra et gammelt kabinett. :cool:

Det er sant! Jeg har en sådan plate, men jeg er litt klønete, så jeg har litt problemer med å måle til riktig plassering... Men jeg skal gjøre så godt jeg kan nå fremover, så kanskje det blir bra. Tror jeg kanskje skal mekke en logg når jeg er ferdig. Har nok ikke tid til å oppdatere hele tiden. :cry:

Lenke til kommentar

Woodbox - siste bilder.

Nå er kassen ferdig fra min side. SuperBright LED/bryter/høyttaler-sett fra LianLi er koblet til, men ikke montert fast til kassen. Kommer ikke til å gjøre noe mer med denne nå.

1m.jpg

Slik ser det ut med delene montert.

2m.jpg

Fra siden.

3m.jpg

På skrå forfra.

4m.jpg

Forfra. Litt uklart. Men fargegjengivelsen er den som ligner mest på slik det ser ut i virkeligheten.

5m.jpg

Bakfra. Snu hodet 90 grader til venstre. :-)

Lokket kan lukkes helt igjen, selv om det står på klem på bildene.

Store bilder på http://www.lilleng.org/kaare/woodbox/day5/

Noen siste kommentarer? :p

Lærerikt har det vært, og vist at det faktisk er mulig å få til en del på egenhånd. Men det får bli i en annen tråd. Sannsynligvis kommer jeg til å kjøpe meg et vanlig micro-ATX-kabinett pga størrelsen, og eventuelt legge dette ut for salg. Var tross alt mest for moro skyld jeg satte igang med prosjektet. :cool:

Lenke til kommentar

Har nå skaffet meg et mer moderat (størrelsesmessig ihvertfall) micro-atx kabinett. Dersom noen er interessert i å kjøpe WoodBox-kabinettet, så ta kontakt på mail [email protected]. 230w mATX strømforsyning kan medfølge. Det befinner seg i Trondheim. IKKE legg bud eller spørsmål her, dette er ikke noen auksjonsside..

PS: Denne workloggen er nå ferdig. :roll:

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...