Nitrius Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) mailen blir send til meg men samtidig så får jeg denne feilkoden: "Warning: OpenDir: No such file or directory (errno 2) in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 40 Warning: Supplied argument is not a valid Directory resource in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 41 Warning: Wrong datatype in sort() call in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 42 Warning: The argument needs to be an array in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 43 Warning: fopen(".ramailv2/logg/041092148.txt", "w") - No such file or directory in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 56 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 57 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 58 Warning: file(".ramailv2/logg/041092148.txt") - No such file or directory in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 61 Warning: Wrong datatype for second argument in call to in_array in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 63 Warning: fopen(".ramailv2/logg/041092148.txt", "a+") - No such file or directory in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 140 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 141 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home4/y/ym/ymerx/public_html/ramailv2/ramail.php on line 142" noen som vet hva jeg har gjort feil? håper noen vet, vil så gjærne får ordnet på dette Edit: Siden er http://remynet.tk gå på "kontakt meg" også sender du skjema, så kommer dette opp... Endret 19. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ser ut til at det er en hel del paths (i mangel av et norsk ord) som ikke stemmer helt. Dette igjen fører til diverse andre feil. Gå til de aktuelle linjene og fiks path'en Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) takker skal se igjennom en gang til Edit: $FormPage: Path til skjemasiden (form.php). hva mener dem med det? skal jeg skrive inn path til: http://remynet.tk/kontaktmeg.php eller hva? :-s Edit2: /* Brukeravhengig informasjon */ $YourEmail = "[email protected]"; $FormPage = "http://home.no.net/ymerx/ramailv2/form.php"; $LogDir = ".ramailv2/logg"; $MaxLenSubject = 30; $MaxLenName = 30; $MaxLenEmail = 30; $MaxLenHomepage = 50; $MaxLenMessage = 2000; $MaxLenWordMessage = 30; det er i ramail.php feil ligger ser det ut som, men spør dere meg ser alt riktig ut. Endret 19. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hva med å spørre folk i PHP-kategorien?? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) det var smart tenkt men jeg tror jeg kansje kan ha funnet svare Edit: var som jeg tenkte, pathen til logg mappa var feil Endret 19. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Path på norsk er sti. Så vet vi alle det til neste gang Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 bør vel flyttes til php delen ellers skjer det noe kult om du trykker på kontakt i den horisontale menyen.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) ellers skjer det noe kult om du trykker på kontakt i den horisontale menyen.. hva mente du med dette? Edit: skjønnte hva du mente det er fordi jeg ikke har ordna på alle linkene enda, det er "kontakt meg" på menyen til venstre som virker dem som ligger på toppen av siden er ikke satt ibruk enda starta med hjemmesiden for ikke så lenge siden derfor. Endret 20. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Prøv trykk Linker du prøv trykk linker? huh for å si det sånn så virker bare home, om meg, kontakt meg, gjesteboka ikke noe annet fungere forløpig men jeg jobber med saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå