Gå til innhold

Excel i PocketPC 2003

Machz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan opprette, redigere, slette og gjøre alt i Excel på en PocketPC 2003.

Okey, det er bare helt utmerket. Av en eller annen grunn så hadde jeg fått det for meg at man bare kunne lese excel og word dokumenter.

Takk for svaret!

Lenke til kommentar

Symbian-telefoner kan bare lese i utgangspunktet. (Kan redigere også ved hjelp av 3.-parts programmer, men det blir ganske dårlig...)

PocketPC 2003 leverer derimot fullversjoner av hele Pocket Office-pakken, så får redigeringsmulighet i PowerPoint, Excel og Word der. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Symbian-telefoner kan bare lese i utgangspunktet. (Kan redigere også ved hjelp av 3.-parts programmer, men det blir ganske dårlig...)

PocketPC 2003 leverer derimot fullversjoner av hele Pocket Office-pakken, så får redigeringsmulighet i PowerPoint, Excel og Word der. ;)

Er det noen som bruker feks Excel til noe praktisk som feks å skrive timelister?

Det jeg håper på at jeg får til, er å flette to excel dokumenter sammen slik at jeg på timelista kan ha et felt med matrialliste også slik at jeg feks bare velger en ting i en rulleliste så kommer varenummer opp automatisk.

Jobber som servie montør og da er det viktig å ha orden på hva man faktisk bruker av matriell slik at det ikke bare blir tull samtidlig som jeg slipper å huske på alle varenummer.

Satt og fantaserte om at man da kunne enkelt overføre timelista via WLAN eller mail til sjefen via mobil men vet ikke helt hvor lurt dette er i praksis.

Noen tanker om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...