Gå til innhold

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AH! Virka jo som det var ei sjæææfsmus det derre.

Vriklig bra... har bestilt den allerede... dvs før eg såg denne artikkelen... heh

 

 

har den gamle versjonen nå, og den bugger når eg dar den fort til siden ( høgre eller venstre ) og opp og ned... det suger.... til speling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei..

 

vil bare si at dudere hjalp meg med å velge mus nuh....

 

bestillte MS intellimouse explorer v3.0 og THE CLAW igår kveld..

 

Samlet sum inkl. porto = 1200... grr :sad:(((((

Lenke til kommentar

Lurer bare på en ting, i dual optical testen, så skriver du at du må krølle fingrene for å trykke på knappene, pga den er så liten, mens i Microsoft testen skriver du at du har små hender? :smile:

Jeg har ikke noen store hender selv, men må ikke krølle dem for å trykke på noen knapper på dual opticalen heller...

 

Men jeg lurer litt også, hvordan du kan teste 2 muser på samme tid? Vil ikke det skape litt problemer og med tanke på tilvenning til de forskjellige musene?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-04 14:22, MaxPain skrev:

Lurer bare på en ting, i dual optical testen, så skriver du at du må krølle fingrene for å trykke på knappene, pga den er så liten, mens i Microsoft testen skriver du at du har små hender? :smile:

Jeg har ikke noen store hender selv, men må ikke krølle dem for å trykke på noen knapper på dual opticalen heller...


Men jeg lurer litt også, hvordan du kan teste 2 muser på samme tid? Vil ikke det skape litt problemer og med tanke på tilvenning til de forskjellige musene?


 

Jeg har små hender, så var det avklart. Jeg sier ikke at jeg har store hender i Dual Optical testen.

 

Jeg må krølle hånden, men det kommer av at knappene er så dårlig plassert, dvs inn mot midten. Da må "midtfingrene" mine på en måte peke mot hverandre. Dette i motsetning til MS IntelliMouse Explorer 3.0 som har hele "trykkeflaten" som knapper, og derfor mye enklere å treffe knappene.

 

Jeg har ikke testet musene samtidig, vi publiserer bare testene samtidig. Jeg har også testet musene på forskjellige musmatter, og test av disse kommer også snart. Grunnen til at de publiseres såpass raskt etter hverandre er fordi vi ønsker litt kontinuitet i vår gamer hardware testing serie. Vi vil avslutte med en oppsummerings artikkel etter at denne runden med mus har blitt testet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-04 16:55, Space_Shoot skrev:

Kommer dere til å teste Razer Boomslang 2000?


Håper det, for jeg har et STORT dilemma, hva skal jeg velge mellom Microsoft Explorer 3.0 og Razer Boomslang2000.


Det er det store spørsmålet.


 

Vi har ingen planer om å teste Razer Boomslang 200 for øyeblikket.

 

Problemet

har dog vært at den har vært umulig å få tak i gjennom flere måneder nå. På

de offisielle sidene til Razer fortalte de at de hadde fått inn nye mus, men

de ble bare solgt på e-bay til høystbydende. Siden musen var så vanskelig å

få tak i måtte vi bare konkludere med at den ikke er en aktuell mus for

gamere nå, og derfor ikke interessant å teste. Jeg bør også legge til at

denne musen var veldig populær *før*. Etter at selskapet har vært nær

konkurs i lang tid nå, og med tanke på at musen har fått et rykte på seg for

å være skrøpelig (mesteparten virker ikke som de skal når du mottar de, de

fleste ryker etter en stund) har de fleste gått bort fra denne musen nå. En

av de siste kjente spillerne som brukte den, Vesslan i NiP, har nå gått over

til Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 (som vi har testet).

Lenke til kommentar

Jeg har Razer Boomslang 2000 og er ikke fornøyd. Har snakket med andre og det virker som om det er få som virker som de skal. De hakker, snakket med en han hadde sin første i to uker før den gikk i stykker. Den virket imidlertid helt fint de to først ukene, den han fikk i erstattning hakket, og alle de nye han har vært borti etter det har hakket(4stk.).

 

Noe annet er at viss jeg trekker musen langsomt nedover regestreres ikke bevegelsen....... festlig

 

Raske bevegelser får ballen til å spinne og markøren står på stedet hvil.... kult!

 

Skroll-hjulet er så hardt at viss du svetter litt så må du bruke neglen for å få det rundt... eksotisk!

 

 

Neste mus jeg kjøper skal være optisk....

 

 

Har du lavt blodtrykk, men ønsker å øke det, kjøp

Razer Boomslang 2000

 

Det gir online gaming en helt ny dimensjon,

nemlig blodsmak, og det fine er at du slipper å betale ekstra for det...

 

Hvem trenger pain-station når de kan få

"Razer Boomslang 2000"

 

For å ikke virke for negativ mot dette produktet kan det nevnes at det kommer i en blank fin boks som sikkert kan brukes til småkaker, frimerker mm.

 

[ Denne Melding var redigert av: DFLW på 2002-04-04 18:55 ]

Lenke til kommentar

Fin test, og en flott mus. Hadde ikke tro på optisk mus til spilling før jeg fiksa meg en slik. Meget presis, og valgmulighetene i driverne er mange. Akselrasjon på scrollhjulet blant annet. Det beste av alt? Den fungerer perfekt på icemat (ja du hørte rett, både sort og transparent). Testet det personlig ved en tilfeldighet og har ikke den minste tanke om å bytte noen av delene.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-04 17:01, Macint0sh skrev:

Quote:


On 2002-04-04 16:55, Space_Shoot skrev:

Kommer dere til å teste Razer Boomslang 2000?


Håper det, for jeg har et STORT dilemma, hva skal jeg velge mellom Microsoft Explorer 3.0 og Razer Boomslang2000.


Det er det store spørsmålet.


 

Vi har ingen planer om å teste Razer Boomslang 200 for øyeblikket.

 

Problemet

har dog vært at den har vært umulig å få tak i gjennom flere måneder nå. På

de offisielle sidene til Razer fortalte de at de hadde fått inn nye mus, men

de ble bare solgt på e-bay til høystbydende. Siden musen var så vanskelig å

få tak i måtte vi bare konkludere med at den ikke er en aktuell mus for

gamere nå, og derfor ikke interessant å teste. Jeg bør også legge til at

denne musen var veldig populær *før*. Etter at selskapet har vært nær

konkurs i lang tid nå, og med tanke på at musen har fått et rykte på seg for

å være skrøpelig (mesteparten virker ikke som de skal når du mottar de, de

fleste ryker etter en stund) har de fleste gått bort fra denne musen nå. En

av de siste kjente spillerne som brukte den, Vesslan i NiP, har nå gått over

til Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 (som vi har testet).

 

 

http://www.ebay.com

Der hadde de utsalg av restvarer foe å få penger tiul nyproduksjon.

Lenke til kommentar

Jeg hadde dual optic før og har nå Intellieye explorer 3.0...den funket jævlig dårlig når jeg fikk den og installerte standard software/drivere fra cd'en...musa bugget i cs og klarte ikke å snu meg raskt..men så skrudde jeg av akselerasjon i innstillingene og avinstallerte hele software greia fra cd'en, da funket den så og si perfekt i CS igjen, med unntak av at bildet nå "skjelver" når jeg snur meg, enda jeg har 99/100 fps...merkelig..men nå låser den seg ikke ihvertfall..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

zemtex:

hadde MS explorer 1.0 optical før.

kjøte nå v3.0

 

merker EKSTREM forskjell. v3.0 er 5 ganger bedre, både ergonomisk, og "dingsebomsene" inni musa. :grin:

 

Er MYE mer presis, "låser" seg ikke hvis du rykker den fort i en eller annen retning, og ligger perfekt i handa..

 

akkurat som omtaleren sa, virker som en forlengelse av armen. LØP Å KJØP! :smile:

 

btw: sensitiviten må ned.. satt den ned fra 9.3 til 5.0 i cs.... altså ca. 45%..

 

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...