Aykon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ka betyr LowFormat harddisk ? Har ein seagate harddisk, å skulle formatere den for eg kjøpte meg ein 160 gb i tillegg. Men etter formatering kom den ikke opp i windows.. Selv om eg la inn drivere osv. Kan det være noe med lovformaten å gjør ? (ødelagt på ein måde?) Leste etterpå i hovedkortmanualen at eg ikke budre low formatere harddisken. VISS det ikke va nødvendigt.... ØDELAGT ? ganske plagsomt. hadde satt pris på noe hjelp.... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 får du den ikke opp i device manager heller? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 joda.. han finner den der. men får ikke gjort noe annet. Får ikke lage noen partisjon på den. Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 joda.. han finner den der. men får ikke gjort noe annet. Får ikke lage noen partisjon på den. Control panel --> Administrative tools --> Computer management --> Disk management. Der skal du kunne slette og opprette partisjoner, + formatere dem i WinXP. Vet ikke om det er slik i Win2k også, men vil annta det. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Gjelder dette S-ata disker også ?` Eller ? Fant ikke Disk management uansett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Prøv Start - kjør - diskmgmt.msc da? Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hvis du gjorde Low format er disken din mest sannsynelig ødelagt ja. Det er nemmelig på fabrikken at de gjør low level format. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 hvis du gjorde Low format er disken din mest sannsynelig ødelagt ja. Det er nemmelig på fabrikken at de gjør low level format. Hmm... Viss det bare hadde våre på fabriken dei Low-Formatere så hadde ikke den "softwaren" følgt med i raid-biosen. Men har fått harddisken til og funke. Så eg er fornøyd. Til dere som har prøvd hjelpe. Takk skal dere ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå