Gå til innhold

Blir WoW Xbox-eksklusivt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*fiker til deg*

Jeg håper ikke at Blizzard gir det ut på noen konsoll, de holder jo på med Starcraft Ghost til konsoll. Og dessuten så vil litt av konseptet bli ødelagt på konsoll (min mening)

Blingsa litt, det var i april nummeret det sto. SÅ er man heldig så var det en april-spøk. Står på side 18 i engelske PC Gamer.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Så en liten notis i mai-utgaven av PC Gamer(?) at godeste onkel Bill jobber for at World of Warcraft kun skal komme til X-Box. Var ingen bekreftede kilder, men slike rykter er skumle...

Noe andre som har vært borti deT?

For meg høres det ut som du ikke vet at det faktisk har kommet ut til PC.. :p

 

"..at godeste onkel Bill jobber for at World of Warcraft kun skal komme til X-Box."

Lenke til kommentar

Eg ser ingen problem med at WoW kan komme til Xbox, Xbox360 vel og merke, tenk den grafikken og flyten du vil kunne få, ikkje nokke hakking (lag teller ikkje).

 

har selv projector med 240x200cm læret, hadde vert fint å ligge i sofaen og spilt litt wow :D

Lenke til kommentar
Eg ser ingen problem med at WoW kan komme til Xbox, Xbox360 vel og merke, tenk den grafikken og flyten du vil kunne få, ikkje nokke hakking (lag teller ikkje).

 

har selv projector med 240x200cm læret, hadde vert fint å ligge i sofaen og spilt litt wow :D

Er vel ikke noe problem å koble en prosjektor opp til pcen? :)

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe problem å koble en prosjektor opp til pcen? :)

er litt knotete ja, har pcen ett stykke fra projectoren og på pc'en kjører eg 1600x1200 dual screen mens projectoren klarer kun 1366x768 (Sony VPL-HS10)

 

og med xboxen min er det liksom berre plug & play :)

 

og eg vil tru at xbox360 kan kjøre WoW ein del bedre ein dei fleste pcer idag...

 

 

Topic må da vera feil, "Xbox-eksklusivt" betyr vel att det berre kjem til xbox og siden det er på pc alt så kan jo ikkje det skje..

Endret av X672
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...