j-- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ADSL ### <- ny sentral ### <-gammel sentral ### ### ###----------------###-------------------------------------------### ### ###<--mitt hus Jeg har ringt til tele2 for å få de til å flytte meg fra den gamle teleforsentralen (hvor det ikke er adsl) til den nye (der det er adsl). De har gjort det, men er det vanlig at de bare setter opp en ny linje, uten at de flytter over telefonen? Det har de gjort med meg, og da å jeg betale 1500 kroner for å få en montør som kan "sette opp linja" + at jeg må betale ekstra avgift slik at 328,- linja koster 400,- og de andre hastighetene også blir dyrere vet noen om jeg kan be de om å flytte telefonentil den nye sentralen. Er det eventuelt et annet selvskap som har bedre priser en tele2. Vet ikke hva prisen på telenor adsl koster med det tillegget M.V.H Clvn Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det har de gjort med meg, og da å jeg betale 1500 kroner for å få en montør som kan "sette opp linja" + at jeg må betale ekstra avgift slik at 328,- linja koster 400,- og de andre hastighetene også blir dyrere vet noen om jeg kan be de om å flytte telefonentil den nye sentralen. Du er tydeligvis ikke klar over hvor heldig du er, i de fleste slike tilfeller ville du ikke fått ADSL. Dette dreier seg om bagatellmessige kostnader hvis du virkelig bruker nettet endel. Du kan bare glemme og få flyttet nummeret i og med dette ikke gjøres uansett. Lenke til kommentar
CD Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Du kan få flyttet telefonen til den nye sentralen, men det betyr at du får nytt tlf nr. og sansynligvis en regning for flytting av tlf. Med de nye satsene til Telenor på ADSL er det et godt alternativ å benytte dem som leverandør Endret 19. april 2004 av CD Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hehe...fullstendig enig med agvg. Du har faktisk fått ekstraservice i dette tillfellet. (Trodde det var Shell som holdt på med sånt jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå