Gå til innhold

Komplett.no viser GOD service tross problemer!

Anbefalte innlegg

PS. Noen ganger går det faktisk raskere å spørre oss enn på forumet når det er ting som angår oss :) [/b]

Så komplett visste at du hadde klaget her på forumet?

Jeg er kjempefornøyd med det jeg har kjøpt hos komplett og servicen, men er det ingen som synes det er litt rart at det er nettopp trådstarter og Snekker'n som har fått varer av komplett gratis (eller gratis oppgradering). Ved å gi god service/kompensasjoner til folk som garantert vil legge ut positive tråder her på forumet er etter min mening ganske smart markedsføringsmessig. Komplett ville gått på sabla smell hvis alle de som har hatt problemer med ordrer/returer og sidene deres den siste måneden hadde fått kompensasjoner slik som trådstarter og Snekker'n, så dette er nok ikke 100% tilfeldig - uten at jeg skal trekke dette altfor langt.

Det er ikke å legge under en stol at komplett.no er ganske aktive her på forumet, og litt god reklame skader ikke.

magnus

Endret av trMaG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det :thumbup:

Right. Oversatt: Du prutet til deg en ekstra HD sammen med en hel haug med andre saker du kjøpte ;)

Niks, jeg spurte om de kunne gi meg den og jeg fikk den, kjøpte ikke en flis utenom .

og nå får komplett betalingen.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det :thumbup:

Right. Oversatt: Du prutet til deg en ekstra HD sammen med en hel haug med andre saker du kjøpte ;)

Niks, jeg spurte om de kunne gi meg den og jeg fikk den, kjøpte ikke en flis utenom .

og nå får komplett betalingen.. :thumbup:

De får ingen betaling for dette .

Det som her er sakens kjerne er at jeg holder på med et prosjekt i den forbindelse sendte jeg ut forespørsel til stort sett alle norske webshopper om de kunne tenke seg å sponse med noe og jeg fikk da positivt svar fra to , disse var Komplett og Netconnection. Når de er så vennlige og stiller opp skulle det vel bare mangle at jeg ikke nevnte dette her på forumet.

Det gjøres forøvrig oppmerksom på at INGEN av dem har stilt noen form for betingelser for denne sponsingen.

Skulle det komme positive svar fra noen av de andre så poster jeg jo selvfølgelig det også, skulle bare mangle.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Bekrefter bare enda engang, de er best:)

Kosligt og se at noen poster annet en flames mot "store onde kapitalistiske drittsekkene" på Komplett.no :)

At komplett er en bra nettbutikk er vel det liten tvil om, men ta ikke helt av heller! De får da masse skryt såvel som "flaming" som du kaller det.

Lenke til kommentar

Det som her er sakens kjerne er at jeg holder på med et prosjekt i den forbindelse sendte jeg ut forespørsel til stort

.

.

.

Ok, men det faller da under sponsorvirksomhet og har ingenting med vanlig kundeservice å gjøre. :yes:

Lenke til kommentar

Det som her er sakens kjerne er at jeg holder på med et prosjekt i den forbindelse sendte jeg ut forespørsel til stort sett alle norske webshopper om de kunne tenke seg å sponse med noe og jeg fikk da positivt svar fra to , disse var Komplett og Netconnection. Når de er så vennlige og stiller opp skulle det vel bare mangle at jeg ikke nevnte dette her på forumet.

Det gjøres forøvrig oppmerksom på at INGEN av dem har stilt noen form for betingelser for denne sponsingen.

Kjempebra at de gadd å sponse et prosjekt, noe du burde ha nevnt tidliger - ikke bare at du fikk en disk fordi du spurte om det..

Det er mange brukere som verdsetter din ekspertise og erfaring (inkludert meg selv), noe også komplett tilsynelatende har fått øynene opp for. Når du får en harddisk til utprøvning/prosjekt fra komplett vet jo komplett at dette kommer til å stå på forumet siden du er aktiv på forumet. Samme gjelder for trådstarter.

"Betalingen" jeg referer til er den publisiteten du gir komplett i denne tråden, og andre, som vil leses av flere hundre brukere.

Som sagt vil jeg ikke ta dette for langt siden jeg ikke tror det er en "stor" kampanje eller strategi fra komplett's side (eller noen "store kapitalistiske drittsekker"), men føler at folk må få en mulighet til å høre på et litt kritisk synspunkt - for nettbutikkene er ikke mors små engler de heller (som vi har fått bevist flere ganger her på forumet).

magnus

Endret av trMaG
Lenke til kommentar

Neida de er nok ikke det, det er firmaer på lik linje med alle andre firma og deres hovedoppgave er å tjene penger. Men når man så får positiv gest fra noen, synest jeg det er på sin plass å nevne det , fordi det hele tiden har så alt for lett å bli kun de negative ting som blir trukket frem. Det gjelder ikke bare her på forumet men også i det daglige liv og i nyhetsbildet.

Det skal være en ganske spesiell positiv sak du skal gjøre før du kommer i feks nyhetene, men om du gjør en tabbe er det lett å havne der.

Når det så gjelder det jeg har fått står dette annmerket i workloggen til prosjektet.

Lenke til kommentar

Supert av komplett og behandle kunder på den måten - seksi markedsføring, i must say...

Komplett ville gått på sabla smell hvis alle de som har hatt problemer med ordrer/returer og sidene deres den siste måneden hadde fått kompensasjoner slik som trådstarter og Snekker'n, så dette er nok ikke 100% tilfeldig - uten at jeg skal trekke dette altfor langt.

Omsetningen i 2003 var på 1 732 MNOK med et resultat før skatt på 86 MNOK. I 2003 utgjorde salg over Internett 1 495 MNOK. Hovedkontoret er i Sandefjord.

1,73 milliarder med andre ord. Butikken går nok så bra at dei har råd til å drive på slik ;)

Lenke til kommentar
Neida de er nok ikke det, det er firmaer på lik linje med alle andre firma og deres hovedoppgave er å tjene penger. Men når man så får positiv gest fra noen, synest jeg det er på sin plass å nevne det , fordi det hele tiden har så alt for lett å bli kun de negative ting som blir trukket frem. Det gjelder ikke bare her på forumet men også i det daglige liv og i nyhetsbildet.

Det skal være en ganske spesiell positiv sak du skal gjøre før du kommer i feks nyhetene, men om du gjør en tabbe er det lett å havne der.

Når det så gjelder det jeg har fått står dette annmerket i workloggen til prosjektet.

Bare du og alle andre er klar over det er "my job finished".. Er jo ikke sånn at du tar opp harddisk-saken i alle postene dine heller.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Supert av komplett og behandle kunder på den måten - seksi markedsføring, i must say...
Komplett ville gått på sabla smell hvis alle de som har hatt problemer med ordrer/returer og sidene deres den siste måneden hadde fått kompensasjoner slik som trådstarter og Snekker'n, så dette er nok ikke 100% tilfeldig - uten at jeg skal trekke dette altfor langt.

Omsetningen i 2003 var på 1 732 MNOK med et resultat før skatt på 86 MNOK. I 2003 utgjorde salg over Internett 1 495 MNOK. Hovedkontoret er i Sandefjord.

1,73 milliarder med andre ord. Butikken går nok så bra at dei har råd til å drive på slik ;)

Jada, de kunne sikkert holde på en stund, men ikke i lengden.. skjønner? Tror du at de hadde hatt 86 mill. i overskudd da? Tviler ikke på at de kan gi ut en minnebrikke eller harddisk i ny og ne, men at dette er "regelen" er ikke sant..

Lenke til kommentar

Må bare skryte litt av komplett jeg også... (siden vi er så godt i gang)

Min Psu (Chieftech 360w) tok kvelden rett før påske og så skulle jeg sende den i retur, men så var retur systemet til komplett nede. Jeg sendte en mail og forklarte situasjonen, og fikk raskt svar om at de kunne sende meg en ny med en gang, gratis, og jeg slapp å sende inn den ødelagte. Den kom i posten etter 3 dager.

Meget bra service!

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal skryte eller gråte jeg... Komplett gjorde i værtfall opp for seg.. :D

Hadde en defekt Maxtor 120gb hardisk som jeg sendte inn, venta en stund, sendte mail etter 2 uker og spurte om jeg fikk en ny snart. 2 dager etter sjekka jeg mailen min, og da var det jammen ei 512mb ram brikke på vei til meg...

Lurer nå på hvorfor jeg fikk ram i stedet for disk.. Ikke det at ram`en ikke har gjort nytte for seg, men alikavel.. Nyskjerrighet...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...